SEA-Julebord 2011! 20-23. Januar

Veldig synd å måtte si det men ingen Scanair Julebord på meg i 2011 :(
Håper å komme sterkt tilbake om nye Flyprat avd. Vest opprettholder den flotte tradisjonen som jeg har vert så heldig og(å) få oppleve 3 år på rad :) Ble mye å!

Scanflyer og Lompen vurderer sterkt å bli med på vårt første julebord. Fly og vin treffet i oktober ga mersmak!

Edit: Kan vi settes på standby så vi kan se programmet?

Last edited:
Edit: Kan vi settes på standby så vi kan se programmet?

Stikkord for programmet for neste år (og alle tidligere år), er bl.a. besøk i fabrikken der Boeing bygger alt som heter 747 og oppover, inkl. tafsing på et par av disse, samt hyggelig sosialt samvær med god mat og kjØLig drikke.

Kan anbefales ;).

Det er forøvrig relativt få plasser igjen. De kan telles på en hånd, også om man f.eks. har mistet et par fingre.

... så vi kan se programmet?

Røfflig program, men veien blir til mens vi går
Torsdag 20. januar
1930 Vi møtes i lobbybaren på Westin
2000 Vi spaserer ned til ferga
Burger og moro på Bainbridge puben

Fredag 21. januar
1000 Avreise fra Westin
Boeing programmet avsluttes kl 1500

1930 Vi møtes i lobbybaren
2000 Vi tasser til middag. Venue: TBD

Lørdag 22. januar
Et eller annet flyrelatert
1930 Vi møtes i lobbybaren
2000 Vi tasser til det STORE julebordet

Da kan det bekreftes at undertegnede og Lumpen melder seg på! :D

Fornuftig valg :)

Mer info finnes da i underforumet "Over Dammen", som dere nå skal ha fått tilgang til.

Og om det skulle være noen flere som vurderer å dra, så kan man nå miste ganske mange fingre på den hånda man kan telle ledige plasser på.

Da var listen sendt over til hotellet, kontrakt underskrevet og sendes mandag og bekreftelsene kommer over tidlig neste uke. Jeg har bestilt alle rommene ihht epostene jeg har mottat og kan ikke avbestilles etter mandag

Jeg skal grave frem restaurantforslag for middag fredag og poster tidlig neste uke.

Jeg trekker meg fra aarets Julebord og frigir en Boeing plass.

Vet du har startet ny jobb, men du kommer vel på middagen fredag?? Siden man har planlagt Bainbridge besøk torsdag, er du vel med der?

Om ikke, foreslår jeg at vi hopper over Bainbridge av logistikkmessige hensyn

Da var listen sendt over til hotellet, kontrakt underskrevet og sendes mandag og bekreftelsene kommer over tidlig neste uke. Jeg har bestilt alle rommene ihht epostene jeg har mottat og kan ikke avbestilles etter mandag

Jeg skal grave frem restaurantforslag for middag fredag og poster tidlig neste uke.

Vet du har startet ny jobb, men du kommer vel på middagen fredag?? Siden man har planlagt Bainbridge besøk torsdag, er du vel med der?

Om ikke, foreslår jeg at vi hopper over Bainbridge av logistikkmessige hensyn

Jeg har ikke sånn derre status i allianse jeg vet du;) Så det blir litt for langt etter jobb på Lysaker torsdag ettermiddag:wow:

Back