SEA-Julebord 2011! 20-23. Januar

BSSW

Browncoat
Har julebordskommiteen begynt å kikke på planer for julebordet i Seattle for denne gang?

Eller er det for tidlig å spørre?

Har lyst å reise dit igjen, har likt meg i Seattle hver eneste gang jeg har vært der :)

Dessuten så kribler det godt i reisefoten :fly ;)

Re: SEA-Julebord 2011?

Her sitter man og nyter "sommeren" og en god flaske hvit....og så begynner noen å skrive om julebord! :colgate:

Godt initiativ Olav. Er spent på når det blir denne gang. Skiftplanen min tilsier at det henger i en tynn tråd, men en vet aldri.. :)

I utgangspunktet planlegger vi rundt den 20 Januar - 23 Januar....men vi er fleksible ...

Er i utgangspunktet alltid fleksibel på datoer, men med hensyn til at Desemberlønna er ganske slunken på den tiden, og at FedEx kommer med nytt påfyll den 20, så passer den helga som regel utrolig bra :)

Om jeg har tenkt meg dit fjerde året på rad? Klart det ;)

Jeg satser på SK IC fra OSL til SEA, og da lover jeg at jeg skal ta turen over til SEA i forbindelse med julebordet.....:D

Sitter og leker meg på diverse nettsider, og ser på routinger og priser, og det klør veldig i bookingfingeren, må jeg innrømme. Er det lov å mase på en bekreftelse av datoer? ^_^

Med de prisene som finnes ultimo januar får man jo lyst til å booke selv om man ikke skal på julebord...utrolig rimelig!

Hvilke priser finner du?

Ikke for å svare for Blubird, men om man søker kjapt på tur\retur OSL-SEA fra onsdag 19. til søndag 23. Januar, så finner jeg følgende:

BA: 6871
AF: 7136
LH: 6754
KL\DL: 6701

Ellers finner WIAS priser helt nede i 5286, med SK\UA via CPH og ORD.

Back