• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RYC/LN-BKF - status

Onsdag 1. Desember
DY8901 SERYC BGO-YUL, avgang 0800 UTC, ankomst 1500 UTC
DY8901 SERYC YUL-MZJ, avgang 1535 UTC, ankomst 2105 UTC
 
På vei BGO-YUL nå, DY8901/NOZ1UT.
Så videre til MZJ etter en forhåpentligvis kort bakkestopp.
 
Denne ble fløyet til NWI i natt av Nomadic under reg N131SL


DobbelMAX.

ea56f0e306f1815e05a4b9e3ce7af99d.jpg
 
N131SL/SE-RYC - status

Hadde en tur som OMD107 27. Mars.
Begynner å nærme seg levering til OSL
 
Last edited:
Registrert som SE-RYC igjen i dag 5/4 ifølge Transportstyrelsen.
SE-RYC
Luftfartygstyp BOEING-737-8
Tillverkningsnummer 63971
Tillverkningsår 2018
Max startvikt (kg) 82190,0
Luftvärdighetshandling giltig t.o.m.
Registreringsdatum 2023-04-05

Registrerad ägare
UMB Bank, National Association
6440 S. Millrock Drive, Suite 400
US-UT 84121 Salt Lake City
United States of America
Från och med 2023-04-05

Registrerad innehavare
Norwegian Air Sweden AOC AB
Tornvägen 17 A, 8 tr
190 60 STOCKHOLM-ARLANDA
Sweden
Från och med 2023-04-05
 
Hvis ingen ombestemmer seg i løpet av natta re-debuterer denne i morgen 15/4 med en tomflight ARN-CPH som D88922 med påfølgende D83740 CPH-VCE og retur som D83741.
 
Hvis ingen ombestemmer seg i løpet av natta re-debuterer denne i morgen 15/4 med en tomflight ARN-CPH som D88922 med påfølgende D83740 CPH-VCE og retur som D83741.
Da var det ingen med kreative planer, så flygningene ble som angitt over.
 
Back
Top