Ser ut til at denne kan bli LN-NIJ... Reservert iallfall.
DY's siste 737-8JP er i fødestua og blir nå skrudd sammen.
Hu hei hvor det går, bare Max som gjenstår da.
Har stort sett alle 8JP gått til egen flåte?
Slik det ser ut nå så skal den nok dessverre ut av ARN..
OSL basen trenger virkelig nye fly nå..
Skal fly ca 2 dager fra OSL før den får base i ARN sammen med resten av NI* gjengen.
Ingen WiFI installerad på denna än va?
Jeg fløy med den CPH-OSL lørdag 3. mars, og det var fremdeles ikke installert wifi ombord.
I tillegg var det problemer med seteradene. DEF-setene startet på rad 2, og de som hadde rad 1 kom inn og satt seg på den "første" raden (som altså var rad 2). Som kom de som skulle sitte på rad 2, og da ble det litt problemer. Heldigvis var flyet bare ca. 1/3 fullt, så det løste seg.
Jeg trodde at slike ting var lagt inn i systemet, altså at det ikke kunne bestilles eller skrives ut boarding-kort til rad 1, plass D, E og F?
det kommer av at denne maskinen har 189 seter (som alle de nye 738-maskinene som er levert det siste året har) noe som er opp fra 186. LN-NIJ er dermed eneste maskin på norsk reg med denne nye configen, da samtlige andre har rad 1DEF (NIJ har dermed rad 32), kan derfor sikkert bli litt småproblemer når flygninger opereres med denne maskinen og det rokkeres om på maskiner.
legger med et setekart så man kan se forskjellen, og LN-NIJ har derfor lik config som MAX https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/om-bord/setereservasjon/setekart/
Ja, jeg er klar over det, men det så ut som om besetningen ikke skjønte eller visste dette. Det eneste de sa, var at "flyet er helt nytt".
Ja, jeg er klar over det, men det så ut som om besetningen ikke skjønte eller visste dette. Det eneste de sa, var at "flyet er helt nytt".