DY SE-RRA/LN-DYA - status

Re: LN-DYA - status

Noen som vet noe mere om når flyet blir levert til DY? Er det mange dagers forsinkelse?
 
Re: LN-DYA - status

Det blir i beste fall avgang fra Seattle paa Mandag...men det kan fort bli Tirsdag...
 
Re: LN-DYA - status

Boeing venter vel paa en godgjennelse av en underleverandoer av noen pakninger som brukes i tankene....noe gikk galt i sertifisering/oppfoelgning naar underleverandoer ble skiftet....og det er vel FAA de venter paa...og ikke noe vil skje i loepet av helgen...saa det kan fort kort tid paa mandag....det er jo en del som skal skje etter at godkjenningen kommer....
 
Re: LN-DYA - status

Ser ingen avgang fra Boeing Field paa FlightAware....ei heller noen aktivitet paa LN-DYA - ankommst 12:00 tilsier avgang herifra i ettermiddag...ser ingen bevegelser som passer....
 
Re: LN-DYA - status

Avgang ca 1800 Seattle time ... flightplan dukker sikker opp i løpet av en time eller to.
 
Re: LN-DYA - status

SEA J505 ONSET J505 YVC J540 YYL J539 YYQ NCAE 6530N 07000W LAT9 DARUB 6800N 05000W 6800N 04000W 6800N 03000W 6800N 02000W 6600N 01000W ISVIG VIG UL997 TUVIG UZ13 MES

NAX8738 - STD 18:00 PDT
 
Re: LN-DYA - status

Den landet trygt på norsk jord og rullet rett inn i hangarden.
Den ble foreviget av undertegnede, JanSev,Grindstein m/fler så bilder kommer utover kvelden. :D

MVH
Stein Olsen
 
Re: LN-DYA - status

Sjekk fin sak med bilder hos Boarding:
http://boarding.no/art.asp?id=37892

Jeg fløy nylig LN-NOL, 737-maskin nummer 6000, og denne hadde store og klumpete seter. Maskinene ser mye tøffere ut med Recaro-seter, da blir sikkert benplassen bedre også. Kult med røde setebelter, sammen med de røde nakketrekkene. Så får vi håpe at Norwegian ikke ødelegger det hele med reklame.

I utgangspunktet var selskapets planer at hvert sete i flyet skulle ha sin egen TV-skjerm, men etter nøye vurdering valgte Norwegian å ikke gå for denne løsningen på grunnlag av den ekstra vekten dette påfører flyet.
 
Re: LN-DYA - status

Det nye flyet har 186 seter om bord mot dagens maskiner som har 189. For å gi passasjerene bedre komfort er det både fjernet en seterad

189 - 186 = 3 = en seterad? Yeah right! :drunk:
 
Re: LN-DYA - status

189 - 186 = 3 = en seterad? Yeah right! :drunk:

Eller mer nøyaktig, men kanskje litt vanskelig for en overbegeistret journalist å oppfatte: en "hel" halv seterad er nok mer passende..... Hvilken side av flyet lønner det seg å sitte på? ;)
 
Re: LN-DYA - status

pb300polar, spørsmålet er mer "hvilken side lønner det seg ikke å sitte på LN-NOxene?" - LN-DYxene vil være like på begge sider
 
Re: LN-DYA - status

pb300polar, spørsmålet er mer "hvilken side lønner det seg ikke å sitte på LN-NOxene?" - LN-DYxene vil være like på begge sider

Ok... Godt å høre for DY'ere sin del :) Selv liker jeg C-klasse på SK veldig godt :) Det blir jo David mot Goliat, men det får så være :)
 
Back
Top