Se hva man finner når det regner som verst

Lennart

ScanFlyer Rusty
Se hva man finner når det regner som verst

Tror nok at 2 stk lokale spottere holdt seg hjemme nå når været var på sitt verste.
Kjekt at denne kom ut av hangaren i morgen timene idag

LN-DYUhale.jpg

Re: Se hva man finner når det regner som verst

Fantastisk flott å se Utzon på halen. En arkitekt som våre venner i sør kan være stolt over. Sto bak mange flotte og kjente bygg over hele verden, mest kjent av dem alle er operahuset i Sidney...

H

Flott dokumentert Lennart!

Nok en gang kommer en ny helt pa hale fremfor "recycling" av en av disse som ble pa -300 og ikke har kommed tilbake enna. Viser klart at DY satser tungt pa CPH og ARN, siden de velger bevist Danske og Svenske som helter.

Noe jeg lurer om. Hvorfor har de forsatt ikke Niels Bohr pa halen. Han ble jo den desidert mest kjente danske vitenskaps-mann...

Lennart dette var helt rått :) tusen takk skal du ha for og ta bilde av en slik fantastisk hale :D

Hm, ble skrevet i tråden min at denne muligens skulle frakte meg OSL-LGW på mandag, kan det stemme?:)

Det er bra noe er oppe om morra'n og får knipsa :) Da er det bare å begi seg ut på jakt for å få denne sjøl :spin og etter at man har fått den på brikka da kan man ta en velfortjent :drink

TK :fly

Bra dokumentert, Lennart.

Noe jeg lurer om. Hvorfor har de forsatt ikke Niels Bohr pa halen. Han ble jo den desidert mest kjente danske vitenskaps-mann...

Det kan ha noe med rettigheter/familie å gjøre. Det er diverse tillatelser for å få lov til å dekorere flyet med personen, og iflg. en kilde er de fleste familiene begeistret over det, mens noen har solgt/overlatt rettighetene til andre.

Bra dokumentert. Nå er det vel aldri for dårlig vær til ikke å kunne se på fly. Bortsett fra når det er tåke, men da kan enn jo alltids høre på motorlydene:-)

Bra at du var oppe så tidlig! :)
Håper den kommer raskt tilbake..

Back