Scandic-hoteller - Tips, erfaringer og bonusprogram

Someone

Moderator
Medlem
Nytt opphold på Park Hotel Sandefjord. Må vel være en av de bedre Scandicene der ute. Bra svømmebasseng, skikkelig god frokost med egen omelettkokk og en aura i resepsjonen som oser shipping

Scandic kaster seg på "lavprisbølgen", så det første hotellet innen deres nye konsept Scandic Go åpner i Stockholm i september

Ser de nå tilbår både rabatter og bonuspong når man booker reiser med TUI. Er dette noe nytt?

Scandic har jo et tett samarbeid med SAS, så kanskje etterhvert TUI dras inn i foldes her?

Har ikke svar på spørsmålet ditt Someone, men jeg vurderer sterkt å kaste Strawberry under bussen etter grepene de har gjort med lojalitetsprogrammet sitt. Alternativene for min del blir Scandic eller Radisson. Er platinum lifetime i Strawberry, og vil nok ganske raskt oppnå høy status i en ny kjede. 95% av overnattinger har jeg i Norden, og uttak av bonusnetter er viktig. Noen som har anbefalinger/erfaringer?
Det at Scandic og SAS matcher status, er det noe fast, eller en kampanje de har gående?

Det at Scandic og SAS matcher status, er det noe fast, eller en kampanje de har gående?

Forstått det slik at det er "fast" i forbindelse med samaerbeidet mellom de to.

Ellers har jeg aldri helt sett det store poenget med å være for lojal ovenfor alle de "generiske" hotellkjedene ;):stir

Tenker TUI ville leke med Scandic og SAS når Ving leker med Strawberry og Norwegian.

Back