• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scandic-hoteller - Tips, erfaringer og bonusprogram

Someone

Moderator
Medlem
Nytt opphold på Park Hotel Sandefjord. Må vel være en av de bedre Scandicene der ute. Bra svømmebasseng, skikkelig god frokost med egen omelettkokk og en aura i resepsjonen som oser shipping

Scandic kaster seg på "lavprisbølgen", så det første hotellet innen deres nye konsept Scandic Go åpner i Stockholm i september

Ser de nå tilbår både rabatter og bonuspong når man booker reiser med TUI. Er dette noe nytt?

Scandic har jo et tett samarbeid med SAS, så kanskje etterhvert TUI dras inn i foldes her?

Har ikke svar på spørsmålet ditt Someone, men jeg vurderer sterkt å kaste Strawberry under bussen etter grepene de har gjort med lojalitetsprogrammet sitt. Alternativene for min del blir Scandic eller Radisson. Er platinum lifetime i Strawberry, og vil nok ganske raskt oppnå høy status i en ny kjede. 95% av overnattinger har jeg i Norden, og uttak av bonusnetter er viktig. Noen som har anbefalinger/erfaringer?
Det at Scandic og SAS matcher status, er det noe fast, eller en kampanje de har gående?

Det at Scandic og SAS matcher status, er det noe fast, eller en kampanje de har gående?

Forstått det slik at det er "fast" i forbindelse med samaerbeidet mellom de to.

Ellers har jeg aldri helt sett det store poenget med å være for lojal ovenfor alle de "generiske" hotellkjedene ;):stir

Tenker TUI ville leke med Scandic og SAS når Ving leker med Strawberry og Norwegian.

Bodde på nytt, stort og fresht Scandic Gøteborg Central i helgen. Med unntak av en heller trist frokost (som var inkludert for alle) så var dette hotellet en positiv overraskelse. Når Gøteborg intillegg byr på flere veldig bra restauranter er det nesten rart man ikke drar oftere til denne byen.

Om en er opptatt av eb poeng er også Scandic bra, spesielt som True Friend gjennom sas. Ender jo opp med 2200 eb-poeng etter overføring fra Scandic for en natt til 1600 kr.

Var i Bergen for jobb de siste par ukene... Bodde hjemme hos foreldrene mine, men stoppet innom Hotel Norge nesten hver morgen for frokost på vei til jobben! True Friend statusen courtesy av SAS funket som en kule!

Back