Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

jcnorway

Moderator
Medlem
Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Nytt år betyr nye muligheter til å fly nye og gamle flytyper, besøke nye (og gamle) steder og å samle flere poeng/miles.

ABQ vinner garantert nykommerprisen for "Årets Scanair-hub" og i den forbindelse så inviterer vi alle som har vært, eller skal til ABQ og omegn (les: omegn her = US of A...) til et lite treff i hovedstaden.

Dato: Lørdag 27. februar 2010
Tid: Fra kl 17:30 (mat fra ca kl 18:00).
Sted: Jeromes som ligger i samme bygg som "SAS-hotellet på Holbergs Plass".
Nettside: http://www.chocolat.no/

Alle er hjertelig velkomne selv om man ikke har tenkt seg til ABQ med det første ;)

Håper på et sterkt oppmøte midt i vinteren :drink

Siste: 1 ledig.

Confirmed:

jcnorway
Martin
SQ 777
Someone
LN-MOW
LCH
gabriboston
gustavf
learjet
Discus
Blubird
PC
imm
EB

Standby:

Last edited:
Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 20. feb.

Jeg har vært i Albu.. Alb.. eh, USA, så jeg møter opp :D

Reidar kommer , bruker GPS fra Oslo S.. 12 år siden øl i Oslo sist, kan bli vanskelig å finne fram....:cool:

I don't mind changing dates .. 27. feb er også bursdan min...:colgate::colgate: Stolt av å kunne oppfylle ABQ krav til senior..:old

Ser at MOW uansett ikke har landet lørdag 27. februar, så inntil videre er datoen 20. februar ;)

Det skulle nok kunne ordnes, men bevares - det er ikke nødvendig å kaste om på alt bare for lille meg ...

For min del er i hvertfall lørdag å foretrekke, men om det blir den 20. eller 27. er akkurat det samme for meg.

Samme for meg også, tidspunkt også...

Både 20. og 27. passer her også. Foreslår at 20. blir stående også kan MOW og andre interesserte flagge 27. hvis dette passer bedre. Vi kan evnt. flytte til 27. dersom det skulle vise seg å være en bedre dato :)

Skal jeg endelig hive meg på og møte noen av dere rare flynerder? 27. tror jeg funker bedre for meg.

-A

Flagger en mulig ankomst en av datoene, så vil gjerne reservere en slot for begge dager. Kommer eventuelt nærmere tilbake angående catering- og handlingbehov. Gate hadde dog vært å foretrekke, fremfor fjernpark.

Blir det den 27 så kommer jeg. 20 er jeg out of town

ph-ndr: Satt deg på 'kanskje', si fra hvis du vil at det skal utstedes boardingpass for den 27.

Someone: Boardingpass for 27. er printet. Blir det avgang den 20. så regner jeg med at Får Seasons kan benyttes som lounge før og etter treffet? :p

Vel - blir det den 27. så stiller jeg. Regner ikke med at Farmer har noe imot at jeg tar en ekstra dag for akklimatisering. ;)

Someone: Boardingpass for 27. er printet. Blir det avgang den 20. så regner jeg med at Får Seasons kan benyttes som lounge før og etter treffet? :p

Får Seasons Bislett er stengt pga mannskapsmangel den 20. Den 27. derimot er den oppe, selv for de uten statusmedlemskap i Får Seasons Frequent Drinkers (FSFD)

Passer det så dukker jeg opp. Det var da voldsomt så mye fokus på kun en dag her da... :cheers:

Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Siden de fleste har flagget tilgjengelighet for den 27. februar så tar vi utgangspunkt i den datoen.

Det hadde vært svært hyggelig å hilse på folket her, så hiver meg med på dette!
Har for øyeblikket anledning både 20. og 27. februar.

jeg blir gjerne med, kan begge dagene.

Back