Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Da begynner vi på en standby-liste. Er det flere som vil være med så settes dere på denne listen inntil videre.

Er det noen på "confirmed" som ikke skal/kan være med så gi beskjed slik at vi får frigjort plass.

Da har vi begynt på "Standby"-listen.

Siden det er begrenset med plass hos Jeromes, så er det fint om man melder fra hvis man ikke skal/kan være med slik at vi kan flytte folk fra "Standby" til "Confirmed" ;)

Viser det seg at det blir over 12 stk, så får man gjøre et forsøk på å få flere plasser i begynnelsen av neste uke, men inntil videre forholder vi oss til max 12 stk.

Viser det seg at det blir over 12 stk, så får man gjøre et forsøk på å få flere plasser i begynnelsen av neste uke, men inntil videre forholder vi oss til max 12 stk.

Sjansen er vel stor for at man får plass til et par til hvis man spør....de driver vel butikk hos Jeromes også:p

Sjansen er vel stor for at man får plass til et par til hvis man spør....de driver vel butikk hos Jeromes også:p

E-post er avsendt med forespørsel om noen ekstra plasser. Så får vi se om de har kapasitet ;)

Takk for informasjon, ph-ndr.

Det betyr at Blubird rykker opp på "Confirmed" ;)

Har fått tilgang til 3 ekstra seter, så da er det fortsatt muligheter hvis flere ønsker å bli med.

Vi stenger gaten tirsdag neste uke slik at vi kan melde inn et eksakt antall. Er visst blitt et såpass populært sted etter at Hellstrøm ryddet opp, så her skal alle seter selges ut ;)

Siste sjanse til å melde seg av og på!

I morgen tenkte jeg å melde inn endelig antall til Jeromes, så hvis noen flere ønsker å være med så må jeg få beskjed i dag. Det samme gjelder de som er påmeldt og som likevel ikke kan komme, gi beskjed til meg slik at vi kan melde inn mest mulig korrekt antall!

Final call ;)

Mulig at jeg alikevel kan - blir jeg gressenkemann på lørdag så hadde det vært hyggelig - men jeg vet ikke sikkert før onsdag - torsdag. Om det er forsent - så er det helt OK - vil ikke lage problemer for bestiller og/eller restauranten.

Jeg regner deg med EB, så får du heller gi beskjed hvis det ikke skulle gå innen torsdag.

Melder til Jeromes i morgen at vi kommer til å ta alle de 15 reserverte setene.

3-retters menyen man kan meske seg med på lørdag er som følger:

Forretter

* Røkelaks og chèvre rullade med gressløkdressing og frisk salat
* Fiskesuppe med laks og torsk, serveres med toast og safran saus

Hovedretter

* Sprøstekt fransk kylling med løkgrateng, serveres med persille- og hvitløkstekt potet og estragon saus
* Stekt laks med braisert fennikel og mango, serveres med søtpotetstappe og kokosnøttsaus

Dessert

* Fransk dessertkake fra dagens utvalg
kake.jpg

En forrett, en hovedrett og dessert for under 200-lappen (195 kr) :)

Last edited:

nam nam...gleder meg!

Jeg også, hjemme igjen vi sees, med Diners ???;)

Back