Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Re: Scanairs fly- og reiseaften lør. 27. feb.

Det ser ut som vi er enige om når, men hva med hvor?

Skulle gjerne ha hengt meg på, men er på reise disse dagene.

For litt fly nostalgi, kan jeg anbefale et sted på Løkka med gamle lufthansa flystoler som innredning;)

Av hensyn til våre medlemmer som ankommer hovedstaden med tog og trenger GPS for å navigere seg rundt i hovedstaden (:colgate:) så er det lagt inn ønske om et sted som er i nærheten av f.eks. Oslo S eller Nationaltheatret.

Noen forslag?

He, he , takk JCNorway..;) Kjekt å slippe GPS i den store byen..

Hva med Kristiania i Østbanehallen? Definitivt mulig å finne uten GPS, rimelig god mat og alle rettigheter.

Eneste ulempen er at lokalene har litt dårlig akustikk, men til gjengjeld så spiller de aldri spesielt høy musikk.

Last edited:

Det grier jeg lett å finne !!:colgate:

Et annet forslag (ikke at det var noe galt med det forrige): http://www.chocolat.no/

Fransk restaurant som ble "reddet" av Hellstrøm. Serverer rimelige tre-retters menyer til under 200-lappen (ja, for alle tre rettene). Ligger i kjelleren på SAS.. eh, Radisson Blu.
Bør derfor være lett å finne om man tar tog til Nationaltheateret.

Jeromes byr på god (og ikke minst rimelig!) fransk meny og nydelige kaker!

Ang. 3-retteren så endres den fra uke til uke avhengig av hvilke råvarer kokken har tilgjengelig.

Og siden det er pga Delta sine rimelige billetter til ABQ vi samler sammen til treff og Delta er med i SkyTeam hvor Air France også er med så er det jo forsåvidt en sammenheng mellom tema og sted :colgate:

Jeromes høres ut som en god ide. Lett å finne frem til, rimelig.....og gåavstand for meg:p

Og Martin, det er irrelevant hva lysskiltet på toppen sier: Det er og blir hetene SAS-Hotellet :stir

Last edited:

Da har undertegnede reservert bord for 12 personer på Jeromes, lørdag 27. februar fra ca kl 17:30. Sa at vi nok ikke blir fulltallige før rundt kl 18:00.

Hittil står det 10 pers. på "ja"- og "kanskje"-listen. Fint hvis dere som står på "kanskje" kan bekrefte om dere blir med eller ikke så fort dere vet, samt at evnt andre som enda ikke har meldt sin interesse gjør dette ASAP. Vi tar kun "Ja"-påmeldinger fra nå av :)

De som har meldt seg på som ikke kan likevel bes også gi beskjed slik at vi har mest mulig kontroll over antallet da det er begrenset plass hos Jeromes.

Man kan selvfølgelig ha dette et annet sted enn Jeromes også, men inntil det dukker opp bedre forslag så sier vi Jeromes.

Last edited:

Den er roger. Overnatting er sikret i en av etasjene over, så nå gjenstår det bare å finne en egnet reiserute over. Funderer litt på A-380 JFK-CDG .... ;)

Flott, finner veien uten GPS....;)

Noen som tar med scanner og latop så kan vi ha dugnad for SQ'en?

Så akkurat at det finnes scanner-software til iPhone ... så kan man vel laste opp til fotobøtta og derfra er det klar bane! :up:

Ja, worst case får vi bare dele bildene mellom oss og fyre opp fotoapparatene på alle mobilene. Burde være fort gjort :lol:

Hei Hvordan gar det?
Jeg are Bra

Jeg kommet to the meeting

But may I have an explanation on where it will be? Please?

Thanks hope to see you soon

Don't worry i know where it is..
Are there other gatherings? I probably go for spotting this saturday.
at the platform

Discus og ph-ndr står nå på "ja"-listen. Dere får heller gi beskjed hvis dere må melde avbud.

Vi er dermed 10 stk og vi har igjen 2 sikre plasser før det blir fullt. Er det flere som vet de skal/kan være med så må beskjed gis asap. Førstemann til mølla! :)

Back