Scanair.nord - vi må treffes igjen!

Isbamse

ScanFlyer Gold
Scanair.nord - vi må treffes igjen!

Blir selvsagt litt misunnelig på fly&vin-folket sørpå...vi her i arktis bør treffes igjen, vi oxo!

Vi som bor i ishavsbyen kan vel de fleste dager, men hvordan er det med SK384 og andre folk fra distriktet?

Noen admin-folk som kan legge tråden som sticky?

Re: Scanair.nord - vi må treffes igjen!

Jeg er klar for et treff. Har en del reiser til Midt Troms i løpet av året. Antar at det er snakk om en 7-8 stykker, og det kan la seg kombinere med et scanair treff. Første tur som jeg vet om er i begynnelsen av september. Skal til Finnsnes 7. september, men det lar seg selvsagt gjøre å reise dagen før og stoppe i Tromsø tirsdag 6. september om det kunne være en akutell dag. Skal ellers samme vei i uke 39 så der er det også en mulighet. Har imidlertid ikke helt oversikt over dagene i den uken ennå. Ellers byr det seg sikkert muligheter senere i høst også.

For mitt vedkommende vil sannsynligvis 6. september passe bra. God ide med et lite møte.

jy

og 6/9 har jeg jobb, så det passer ikke ;) Men har friuka i uke 35, 38 så i de ukene passer det for meg iallfall :)

Klarer vi å bli enige om en dato denne gangen da...?

Jeg antar at tosfreight har ferie før han tar fatt på studiene igjen, eller hva...?

jy

Ja vi må da kunne klare å finne en dato. De får det jo til i Oslo, så da kan ikke vi være noe dårligere.

Uke 35 og 38 ser dårlig ut for mitt vedkommende. Skal til Midt Troms uke 36 og 39, så det var litt uheldig at det kom akkurat uken etter LCH78 sine friuker.

Originally posted by TOS
Klarer vi å bli enige om en dato denne gangen da...?

Jeg antar at tosfreight har ferie før han tar fatt på studiene igjen, eller hva...?

jy

Jeg skal faktisk ikke ta studiene fatt denne høsten. Jeg fikk meg en jobb som salgsansvarlig for Troms og Finnmark i shippingselskapet Nor Lines (www.norlines.no), så jeg valgte å la en evt mastergrad vente... Har vært heldig og fått en veldig spennende jobb, selv om det ikke har noe særlig med fly å gjøre, dessverre.....

Jeg kan treffes stort sett hver ettermiddag, untatt tirsdager, dessverre.

Jeg må på jobb til Lofoten og er mail-løs frem til søndag, men jeg kan de aller fleste dager unntatt neste uke, så det er bare å avtale :)

Ja, gutter hva blir det til...?

SK384, kan du f.eks. stille 7. september på kvelden (på retur fra Finnsnes...)? Da kan vi kanskje klare å lokke Eivind aka tosfreight ut på byen. Det betyr at vi ikke kan få med oss LCH78:(

fælt så vanskelig det er for dere Norraførr å bli enige...;)

Originally posted by CK

Du skulle bare vist! :D Tenk for en prosess det kommer til å bli for å enes om møtested når vi har klart å bli enig om en dato....

Jeg er på Finnsnes fra onsdag 7. sep til fredag 9. sep, hvilket betyr at jeg er på Finnsnes på kvelden den 7. september. På den annen side så går det en båt fra Finnsnes til Tromsø klokken 17.25 på kvelden den 7. sep. På morningen den 8. sep. går det båt til Finnsnes klokken 07.00, så det lar seg nok gjøre for meg å stille i Tromsø den 7. sept. Det er jo i grunnen det samme om en overnatter på Finnsnes eller i Tromsø. Men den 6. hadde kanskje vært mindre stressende for min del, men det var vel andre det ikke passer så godt for den dagen.

Sted ble vi raskt enig om forrige gang, så det blir vi nok enig om denne gang også.

Jeg foreslår en avstemming mellom 6.9 og 7.9.

Her stemmes.

Originally posted by CK
Ja, sånn er det når vi er så få at vi faktisk har en mulighet til at alle kan stille :)

6. er best for min del, men 7. skal også gå, så jeg stiller nok på begge.

Sted: Kaker på Aunegården, eller Driv - studentstedet med bra priser, god kakao og pene studiner å spotte :)

Skal vi si den 6. september kl 18 på Driv?

(Som, for de som ikke vet det, ligger nede på havna i Tromsø. Spør etter veien til torget og gå dit. (Det torget som ligger ved KUlturhuset, ikke det som ligger ved Nedstranda kjøpesenter). Finn Megabutikken og fortsett forbi den langs brygga, mot venstre, til du ser et gult bygg i typisk bryggestil. Det står tilogmed navn på det. De har gode burgere, god kakao og pene studiner å spotte. (Det er kanskje en blasfemi, men studinespotting er faktisk mer interessant en flyspotting...))

Eller var det best for SK384 den 7., så vi kan ta det samme tid og sted den datoen?

Jeg foretrekker 6. september. Ellers må jeg reise fra Finnsnes til Tromsø på ettermiddagen den 7. og tilbake til Finnsnes den 8. klokken 07.00 på morningen. Jeg må bare ta en litt sjekk med fruen at hun ikke skal bort den kvelden, men jeg antar at det ikke blir noe problem. Skal ringe henne når ungene tar formiddagsluren sin. Klokken 18.00 blir litt tidlig. Flyet er vel på Langnes ca. 18.00 så jeg må drøye det en liten halvtime eller time.

Back