Originally posted by TOS
Den er grei! Jeg stiller på Driv kl. 1830.
jan
Originally posted by SK384
Sånn, da er billetter bestilt. Jeg ankommer TOS klokken 18.07. Jeg tror jeg stikker oppom hotellet og lemper fra meg bagasjen før vi samles til flyfreaktreff, så jeg vil nok ikke være der før nærmere 18.45 - 19.00 en gang. Hvor ligger forresten den plassen vi skal møtes ?
Originally posted by Isbamse
Sånn, da er billetter bestilt. Jeg ankommer TOS klokken 18.07. Jeg tror jeg stikker oppom hotellet og lemper fra meg bagasjen før vi samles til flyfreaktreff, så jeg vil nok ikke være der før nærmere 18.45 - 19.00 en gang. Hvor ligger forresten den plassen vi skal møtes ?
Scroll litt oppover, så finner du veibeskrivelse
Eller spør hvem som helst som ser ut som en student hvor Driv er...
Originally posted by TOS
Scroll litt oppover, så finner du veibeskrivelse
Eller spør hvem som helst som ser ut som en student hvor Driv er...
Driv er også tidligere kjent som "Ungdommens Hus". Ligger som Isbamse sier nede ved havnebassenget - ikke langt fra Polarmuseet og Skansen. Dersom du kjenner til Domus-bygget så ligger det ikke langt unna (fordi inngangen til Domus, ned på kaia og nordover/til venstre).
Jeg antar at jeg heller ikke klarer å være der før ca 19.00.
(Administratorgutta: Nå kan dere løsne sticky på denne)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.