Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tradisjonen tro skal det arrangeres julebord i regi av Scanair.no. Vi skal møtes, vi skal drikke, spise, skravle og ikke minst vi skal utveklse gaver.

Datoen er 17. desember 2008 og vi starter som vanlig 18:00. Menye blir:

Velkommen til julebord hos Vognmand Nilsen på Grønland. Adressen til denne fem-stjerners restauranten er Rubina Ranas gate 3.

Vi har valget mellom to menyer:
Julemeny til kr 485
Rakørret fra Haadem i Valdres
Pinnekjøtt med rotmos og sjy/lutefisk med ertepure og baconfett
Krydderparfait

Vognmandsmeny til kr 415
Hummerbisque med hummermousse
og purre julienne
Ovnsbakt torsk/Andebryst
Creme brulée med ”trollkrem

God jul!

De som er med:

Someone, ENGM RAMP, imm, Dag Viking, FlightDeck, Trety, OJB, LN-KGL, LN-KOG, Discus, TheTicketor, LCH, gustavf, jcnorway, MsMaverick - og mamma, learjet, Hickok, Fellowship,
litt-amatør, Falcon, Concorde, raider66, ANX, beaver, princecharming, RobMulder, EB

Last edited:
Jeg er med, men med et lite forbehold. Planlegger å reise til fredlige omgivelser på Barbados 20. desember, muligens noen dager før...
Elles synes jeg det var et bra sted der vi hadde siste fly og vin treff. For min del kan vi godt dra dit igjen.

IMM

Last edited:
Onsdag 17. høres ut som en god plan. Første dag i friperioden, så enten stiller jeg eller så er jeg på overtid :)
Fjoråret var jo trivelig, men kanskje vi skal få litt mer "mat" som mat? Vinen var derimot top notch.

Hmmm.. er det ikke mulig aa ha dette arrangementet paa loerdag den 20. istedetfor? Vi er en gjeng som planlegger aa moetes da: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=37934

Hei, grunnen til dette er at for svært mange så passer helgene dårlig, inkludert deler av arrangementkomiteen og vi derfor pleier å legge det til en ukedag. Men da passer det jo bra at vi kan ta begge, så får de som ikke kan den 17. eventuelt dukke opp den 20. (eller gjøre som meg å komme på begge)

Spennende. Jeg stemmer for å ta arrangementet i Stavanger-regionen.

Vi snakker om Oslo her, da arrangementskomiteen holder til her ;)

Men lokale julebord er selvsagt noe som oppmuntres:)

(og vi har uansett hatt diskusjonen om dette tidligere og det kjøres en enkel linje: De som arrangerer bestemmer tid og sted. Hvis ikke blir det mange kokker og enda mer søl) ;)

Tyvärr kommer jag hem från Milano dagen innan och jag tror att det är någon som kräver lite uppmärksamhet av mig efter att hon har varit borta i fyra månader.

Hei, grunnen til dette er at for svært mange så passer helgene dårlig, inkludert deler av arrangementkomiteen og vi derfor pleier å legge det til en ukedag. Men da passer det jo bra at vi kan ta begge, så får de som ikke kan den 17. eventuelt dukke opp den 20. (eller gjøre som meg å komme på begge)

Roger. De som vil bli med den 20 kan poste i traaden jeg linka til. Alle er velkommen! (someone er kokken som bestemmer hvor det skal vaere ;))

..og noen har ugunstig arbeidstid, som gjør at lørdag er omtrent den eneste kvelden i uka som passer til noe sånt..

Jeg vet ennå ikke når jeg setter kursen mot Norge i forhold til jul - og jeg har også et julebord jeg skal arrangere siste uken før jul. Men hadde absolutt vært hyggelig og ta seg en tur og treffe godtfolket.

Håper på å komme den 17., men er ennå ikke helt sikker. Den 20. kommer jeg hjem fra Polen, målet må være å rekke i alle fall en av gangene...

Den 20. får jeg nok ikke til (planlagt førjulssamling med familie), men den 17. skal gå bra for min del.

17 går ikke for min del, da er arbeidsperioden min begynt...så jeg kan ikke dessverre sånn som det ser ut nå, men ting kan endre seg..

Min 17DEC ser bra ut som bäst. Kanske man skall dra sig ur sängen och sätta sig på flyg för att komma Väst-ut!

hmmm, gjerne 18, EB - så rekker jeg å karre meg ned til sentrum fra OSL (så gjerne i ikke ltfor lang avstand fra en togstasjon)

Skal bli... Vi starter 18...og stedet skal være lokalisert slik at CK ikke trenger GPS for å finne frem...Men det hindrer ikke oss andre fra et lite vor-spiel!

hmmm, gjerne 18, EB - så rekker jeg å karre meg ned til sentrum fra OSL (så gjerne i ikke ltfor lang avstand fra en togstasjon)

Vi får ta et eget julebord, vi... 18. hadde vært utrolig mye bedre for meg også. Jaja.

Back