Scanair.no`s første biltreff...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Scanair.no`s første biltreff...

Da er det klart for Scanair.no`s første biltreff. Onsdag 23. august klokken 17:00 møtes vi på Sjøflyhavna. Skal se at vi også kan snakke fly...og mat!!! Åpent for alle!!!!

Re: Scanair.no`s første biltreff...

Bilene må medbringes!!!

Originally posted by EB

Da er det klart for Scanair.no`s første biltreff. Onsdag 23. august klokken 17:00 møtes vi på Sjøflyhavna. Skal se at vi også kan snakke fly...og mat!!! Åpent for alle!!!!

Synd... er på möte i OSL den 24:e og ev 25:e

Nei! Men det er en fordel...^_^ Så langt er det vel meldt flere andre merker og kun to Alfa`er...

Volvo 940?Stasjonsvogn.Er vel ikke det værste man kan kjøre.:colgate:

DY Tech, Trety, ENGM RAMP, Someone, LN-SEK, FBU 4EVER! og EB...så langt!

Som nevnt er det noe usikkert om undertegnede ankommer i V50 ettersom den for øyeblikket har en noe "langvarig" service (det må noen deler på plass). Jeg håper dog at den er ferdig til treffet, men det kan hende at jeg er å møte på i en tydelig merket Renault Clio i stedet. ^_^

Edit: Jeg rekker ikke kl. 17, men kommer ASAP.

Krysser fingre for V50`n... Når tror du at du ankommer Sjøflyhavna?

Neppe før ca. 18, men det er avhengig av trafikken og om jeg skal hente Volvoen eller ikke etter jobb den dagen. Ellers krysser jeg også fingrene for V50'n, selv om nye Clio er overraskende morsom er V50'n helt klart det foretrukne valget. ;)

Lurer på om ikke "Vespa Old Boys Klubb" med Tom Arheim i spissen har samlinger på sjøflyhavna på onsdager?

Blir bilvask fra 16:00 på Statoil`n... Kanskje kommer KOG også tuslende fra Telenor????

Back