Scanair-julebord i Seattle

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Høres unektelig forlokkende ut dette...og godt for M&M-kontoen.

Naar en snakker om M&M saa kom LH's 330 inn over Lake Union Kontroll sntral 45 minutter tidlig i dag.....en snau halvtime etter Air France sin 330....

Hørres fristende ut dette julebordet ja. Nå som jeg har ID-biletter når dette finner sted har jeg veldig lyst å ta turen.

Hvis en evt. skal være med på noen form for moro på søndagen: Bør en kanskje ha billett på SK og ikke LH? 14:45 vs 18:45?

Høres ut som det kan bli trangt om ID-plassene på SK937 en kort periode i januar.

Hadde SAS bare kunnet fikset websidene sine.. Sitter sånn halvveis og vurderer om jeg skal "skeie ut" litt med eco extra enten den ene, evt. begge veier. Men så lenge sas.no ikke er interresert i å selge billetter til SEA fra andre steder enn Torp, så tar jeg pengene, sparer halvparten av dem, og bruker resten hos enten Farmer, eller LH..

Jeg kommer :) Bestilte via wideroe.no
billett bestilt, med SAS begge veier, torsdag SK 457 / 937 og søndag retur SK 938 / 1458 mandag.

Gleder meg ::::)))))

med hjelp av en enstemmig Julebord komitee...(meg !!)

Martin - BA har Premium Economy for 800GBP LHR-SEA (B747 og B777), men da må man legge inn litt god tid i London. (OSL-LHR kr. 1500)

Og naa for Ck fikse slik at Stein Kaptein flyr enten 937/22 eller 938/25 eller begge

Og naa for Ck fikse slik at Stein Kaptein flyr enten 937/22 eller 938/25 eller begge

Kanskje han heller skal fokusere paa aa fikse heimesia til SAS slik at deltakerne kommer seg over :p

Stein Kaptein orger low pass og scheduling selv ;)

Martin - BA har Premium Economy for 800GBP LHR-SEA (B747 og B777), men da må man legge inn litt god tid i London. (OSL-LHR kr. 1500)

hmm.. 9400 NOK, om man deler den opp, mot over 13000 om man bestiller gjennomgående.. Men hvordan er BA sin? Premium Economy vs SAS sin Extra. BA har vel ikke mer enn extra benplass, man får mat først, og vinen i et ordentlig glass istedenfor i plastglass (ref: Flyertalk). Hvordan er servicen hos SK på Extra? Noen som har prøvd begge? Jeg innbiller meg at SAS ville gitt mest valuta for pengene der..

Kanskje han heller skal fokusere paa aa fikse heimesia til SAS slik at deltakerne kommer seg over :p

Stein Kaptein orger low pass og scheduling selv ;)

Hjemme sia til SAS...det er WIAS det.....i hvertfall om en oensker sider som virker....he he he...:p:p

hmm.. 9400 NOK, om man deler den opp, mot over 13000 om man bestiller gjennomgående.. Men hvordan er BA sin? Premium Economy vs SAS sin Extra. BA har vel ikke mer enn extra benplass, man får mat først, og vinen i et ordentlig glass istedenfor i plastglass (ref: Flyertalk). Hvordan er servicen hos SK på Extra? Noen som har prøvd begge? Jeg innbiller meg at SAS ville gitt mest valuta for pengene der..

Feil. BA har 2+4+2 i jumboen mot 3+4+3 bak. jeg hadde 28B i WT+ med BA sist gang jeg floey, en enseter ved noedutgangen.

Personlig liker jeg BAs premium economy mye bedre enn SAS, setene recliner mer, er ikke saa harde heller. Fotstoettene er ogsaa mye bedre hos BA. Eneste negative er at de ikke serverer gratis champers, noe SAS gjoer. SAS sin service er veldig variabel, mens BA gir premium service som om det var en egen klasse

Mer her: http://www.britishairways.com/travel/wtpexp/public/en_us

Men det blir en laaaaaaaaaaaaaaaang tur via London

Jo det gjoer de det saa...faderen kommer i morgen med SK937 paa E+ kjoept av Farmer & Co

Last edited:

vel, WF selger heller ikke Economy Extra......

Jo det gjoer de det saa...

Vel, dere har vel rett begge to. Dvs. det kan virke som om wideroe.no ikke selger økonomi ekstra, for det kommer ikke opp som et alternativ (om ikke økonomi er utsolgt). Men, så vidt jeg har forstått dette så kan man skrive en merknad til wias om at man ønsker økon xtra , og så fikser de det. Dette kan man enkelte ordne på chat'en etter bookingen i en annen klasse er gjort. Utfordringen er vel å finne prisen i forkant....

Jeg antar at dette også lar seg ordne i SAS sine egne systemer, men da må man vel ringe?

Feil. BA har 2+4+2 i jumboen mot 3+4+3 bak. jeg hadde 28B i WT+ med BA sist gang jeg floey, en enseter ved noedutgangen.

Personlig liker jeg BAs premium economy mye bedre enn SAS, setene recliner mer, er ikke saa harde heller. Fotstoettene er ogsaa mye bedre hos BA. Eneste negative er at de ikke serverer gratis champers, noe SAS gjoer. SAS sin service er veldig variabel, mens BA gir premium service som om det var en egen klasse

Mer her: http://www.britishairways.com/travel/wtpexp/public/en_us

Men det blir en laaaaaaaaaaaaaaaang tur via London

360 Miles/580 kilometer lenger via London.. Pluss at en kanskje helst bør satse på BA761 med avgang klokken 07:40 (BA763 gir 1h 5min transfer).. Ankommer dog SEA før SK, og drar fra SEA 5 minutter før på søndagen.. Også hadde det jo vært litt moro med to nye flytyper på lista - Forøvrig eneste alternativ mellom Europa og SEA som flyr fly som er bygd hos de vi skal besøke..

E+ lar seg faktisk bestille via SAS uten aa ringe Plinge Lise...en maa foerst velge billigste pris, saa faar du mulighet til aa velge bedre produkt....

Back