Og naa for Ck fikse slik at Stein Kaptein flyr enten 937/22 eller 938/25 eller begge
Martin - BA har Premium Economy for 800GBP LHR-SEA (B747 og B777), men da må man legge inn litt god tid i London. (OSL-LHR kr. 1500)
Kanskje han heller skal fokusere paa aa fikse heimesia til SAS slik at deltakerne kommer seg over
Stein Kaptein orger low pass og scheduling selv![]()
hmm.. 9400 NOK, om man deler den opp, mot over 13000 om man bestiller gjennomgående.. Men hvordan er BA sin? Premium Economy vs SAS sin Extra. BA har vel ikke mer enn extra benplass, man får mat først, og vinen i et ordentlig glass istedenfor i plastglass (ref: Flyertalk). Hvordan er servicen hos SK på Extra? Noen som har prøvd begge? Jeg innbiller meg at SAS ville gitt mest valuta for pengene der..
Hjemme sia til SAS...det er WIAS det.....i hvertfall om en oensker sider som virker....he he he...![]()
vel, WF selger heller ikke Economy Extra......
Jo det gjoer de det saa...
Feil. BA har 2+4+2 i jumboen mot 3+4+3 bak. jeg hadde 28B i WT+ med BA sist gang jeg floey, en enseter ved noedutgangen.
Personlig liker jeg BAs premium economy mye bedre enn SAS, setene recliner mer, er ikke saa harde heller. Fotstoettene er ogsaa mye bedre hos BA. Eneste negative er at de ikke serverer gratis champers, noe SAS gjoer. SAS sin service er veldig variabel, mens BA gir premium service som om det var en egen klasse
Mer her: http://www.britishairways.com/travel/wtpexp/public/en_us
Men det blir en laaaaaaaaaaaaaaaang tur via London
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.