Scanair-julebord i Seattle

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Mye tyder på at jeg kommer til å være et stykke innover i Gambia, rundt Farafenni, på ei studiereise inntil den 19. januar. Må se hvordan dette eventuelt kan kombineres med noen dager i Seattle, men jeg er ikke optimist på så mye fri i januar.

For de som absolutt oensker aa faa litt variasjon, finnes det ut med SK direkte fra CPH til SEA og retur med LH via FRA for 1090 dollar all in:

SAS Scandinavian Airlines Flight SK457 on a MD-80 (jet) in coach class
(meal, food for purchase)
Departs Oslo, Norway (OSL) Thur, Jan 22 12:15p 1 hr 10 min
Arrives Copenhagen, Denmark (CPH) 1:25p
1 adult in booking code L, covered by fare (A1) below
Layover in Copenhagen 2 hrs 20 min
SAS Scandinavian Airlines SAS Scandinavian Airlines Flight SK937 on an Airbus A340 (jet) in coach class
(meal, snack, movie)
Departs Copenhagen, Denmark (CPH) Thur, Jan 22 3:45p 10 hrs 0 min
Arrives Seattle, WA (SEA) 4:45p
1 adult in booking code L, covered by fare (A1) below

Seattle, WA to Oslo, Norway: 5800 miles 13 hrs 5 min
Lufthansa Airlines Lufthansa Airlines Flight LH491 on an Airbus A330 (jet) in coach class
(meal, snack)
Departs Seattle, WA (SEA) Sun, Jan 25 2:45p 10 hrs 10 min
Arrives Frankfurt, Germany (FRA) Mon, Jan 26 9:55a
1 adult in booking code W, covered by fare (A2) below
Layover in Frankfurt 1 hr 0 min
SAS Scandinavian Airlines SAS Scandinavian Airlines Flight SK3692 on an Airbus A320 (jet) in coach class
(operated by Lufthansa Airlines as Flight LH3132)
(snack)
Departs Frankfurt, Germany (FRA) Mon, Jan 26 10:55a 1 hr 55 min
Arrives Oslo, Norway (OSL) 12:50p
1 adult in booking code K, covered by fare (A2) below

Hoteller:

Samme hotellet som i fjor: 155 daler pr. natt pr. rom med to dobbelsenger + 10% skatt
Dobbel V hotellet ett kvartal unna: 230 daler pr. natt pr. rom med to dobbelsenger + skatt
Hyatt Regency: 200 daler pr. natt pr. rom med to dobbelsenger

Som vanlig kan dette avbestilles frem til to dager foer ankomst og krever ingen forskuddsbetaling, saa jeg blokkerer bare en del rom naar vi har bestemt oss, sjekker innom websia ofte og oppdaterer prisen dersom prisen gaar nedover. Sheraton boer komme ned paa 132 daler, det betalte jeg i mai der borte ogsaa, samme som vi betalte i fjor.

Fordelen med Sheraton er at alle faar tilgang til loungen med gratis servering pga min status. Hyatt har en bedre lounge med gratis alkohol, men det er jo ikke garantert at de oppgraderer hele bunchen saann som paa Sheraton. W er jo et bedre hotell, men har ikke lounge

Stemmer for at vi velger samme hotell som i år da. Med lounge og som billigste alternativ. Og likte det hotellet godt i jan.

Men kanskje vi kan få oss rom i det andre tårnet denne gang? Så slipper vi å ta heisen ned, krysse hele hotellet før heisen opp til toppen av det andre tårnet.

Hvor bestiller man den ruta der, Tommy?

Ang. hoteller: Ett fett for meg, men Sheraton var greit i fjor, pluss at det er billigst..

Det nye taarnet (som dere bodde i i fjor) har jo de nyeste og beste rommene, var vel derfor dere havna der

Hvor bestiller man den ruta der, Tommy?

Ang. hoteller: Ett fett for meg, men Sheraton var greit i fjor, pluss at det er billigst..

Bygg sjoel paa avansert soek paa Wideroe.no eller expedia for USD prising? OBS! Merk at siste leg var booket i SK codshare

Selvsagt.. Fant den selvsagt hos Farmer.. Trengte ikke å søke avansert en gang..

Så fort datoen blir spikret, så tror jeg at det blir booking her for min del.
Og det blir sikkert flere enn meg som venter på den.;)

Airbus 330.

Datoene spikres i morgen....vi har andre moete i arrangements komiteen...regner med en enstemmig avgjoerlse ...

Høres spennende ut. Hva slags opplegg snakker vi om, samme som i fjor? Passer jo bra for oss som ikke var med ... :D

Og for 81 kroner mer, kan man tilogmed få fly en Dash 8-300. WF til GOT, SK videre via CPH, og LH tilbake via FRA..

Høres spennende ut. Hva slags opplegg snakker vi om, samme som i fjor? Passer jo bra for oss som ikke var med ... :D

Opplegget er omtrent det samme som i fjor:

- Torsdag - aapen -
- Fredag - Boeing - middag paa kvelden - Tommy's ettermiddagplaner
- Loerdag - loest sammensatt spottedag - Everett med besoek hos Museum of Flight avdeling paa Everett, den ny aapnede samlingen til Paul Allen ogsaa paa Everett - mulighet for Stempel motor dag hos Kenmore. Julebord paa kvelden.
- Soendag - igjen lagt litt aapent, men om vi faar til 2x8 kunne vi faa til en rund tur med 2 Bevere - Air to Air foto muligheter....

Her har vi fly i de felste former og fasonger...rimelig gode kontakter (jobber for aa forbedre de svake ledd) brukbar fantasi hjulpet av god kaffe....igjen skal vi ha det morro....

Har litt lyst paa en tur ut til Bainbridge paa torsdagskvelden som i fjor. God mat og godt oel. Leiebiler til latterlig pris har jeg ogsaa kontroll paa.

Middag fredag planlegges bedre i aar, jeg kan ta meg av det. Selve julebordet faar FinnE ta seg av, men litt mer spennende enn det var i fjor maa vi faa til

Det er derfor det staar aapent.....The Harbor Public House er alltid et sikkert opplegg....

Back