Y YawDamper ScanFlyer Blue 18 Jul 2022 #1 Hallo. SAS9229 føk nettopp over her, retning Rygge bane 12. Rakk ikke å se om den var nedpå asfalten eller kun missed approach. Skoling? Ser den var en sving over Son også. Last edited: 18 Jul 2022
Hallo. SAS9229 føk nettopp over her, retning Rygge bane 12. Rakk ikke å se om den var nedpå asfalten eller kun missed approach. Skoling? Ser den var en sving over Son også.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 18 Jul 2022 #2 Hei. Kan tenkes at det var en testflight. Ellers ble jeg forvirra av Widerøe-ikonet her og begynte å lete etter en WF flight med det nummeret.
Hei. Kan tenkes at det var en testflight. Ellers ble jeg forvirra av Widerøe-ikonet her og begynte å lete etter en WF flight med det nummeret.
LN-MOW Flyklapper Medlem 18 Jul 2022 #3 Han var nede i 125 fot iflg FR24 ... Under normale forhold ville jeg sagt at det var pilottrening. Kanskje utfasingsflight?
Han var nede i 125 fot iflg FR24 ... Under normale forhold ville jeg sagt at det var pilottrening. Kanskje utfasingsflight?
LN-MOW Flyklapper Medlem 18 Jul 2022 #4 Ser at det er 'ambulanseflyet'. Da er det nok en lisens som måtte fornyes ..