MD11
ScanFlyer Dusty
Adressa dokument belyser SAS sin situasjon. Intressant og lese igjennom.
Strand mener at alliansenes tid er over. Finner det merkelig at en SAS sjef uttaler dette.
Tja, den servicen jeg fikk på OSL i sommer kan vel ikke kalles bra....men men
http://www.adressa.no/meninger/article1371008.ece
-.Servicen vår er bra, kundebehandlingen vår er bra og ikke minst er vi best i Europa på punktlighet. Tirsdag hadde vi 100 prosent punktlighet på 346 avganger og 98,5 prosent innenfor 15 minutter, sier Johansen.
Og Strand snakker om nettverksselskapene, med det lille ekstra, som sliter over hele linja, akkurat som SAS. Han snakker om at alliansenes tid er over. Det er ikke gevinst å hente der. Derfor vil det skje flere oppkjøp
Strand mener at alliansenes tid er over. Finner det merkelig at en SAS sjef uttaler dette.
Tja, den servicen jeg fikk på OSL i sommer kan vel ikke kalles bra....men men
http://www.adressa.no/meninger/article1371008.ece
Last edited: