Hørt fra en long haul purser med base OSL at CPH-SFO rundturene med LN-RKP vil bli operert med norsk cabin crew. Danskene vil ikke fly maskiner som ikke har crew rest modul.
Ifølge artikkelen på businessclass.se er den bare satt opp på tre rundturer til SFO, så spørs om dette gjelder for CPH-ORD rundturene også.
VG i dag skriver om dette. Kunne kanskje være en ide og benytte denne mest mulig på OSL-EWR da?
Dette stemmer jo virkelig ikke.
Da har jeg fått sjekket dette opp, og alle kabinforeningene har akseptert at flyet kan fly opptil 12 mnd med en enklere hvilemodul.
Lite konstigt att man inte har fixat detta under den tid maskinen stått i Frankrike?
... Entertaiment systemet virket ikke, og vi fikk beskjed før boarding at vi under skulle flygningen skulle få info om hvordan vi skulle søke kompensasjon for dette. Vi fikk ingen sånn info men for min del var det greit da jeg hadde endel filmer på tabben min.
Har aldri vært med SAS på longhaul før men flyet virket ikke akkuratt så fresht ut. Bla kan man sitte på do å se de som står i kø utafor igjennom en liten sprekk i døra :colgate:
Hmm. Får ikke lagt ut bildene fra Gopro kameraet
Å få denne i plus vil vel være nedtur? da den kun har vanlige eco seter - dog med litt større benplass.
Sidst jeg checkede skulle den KUN flyve CPH-EWR...men den startede jo sit SAS live med at flyve til Rom...den har også været i Athen.
Skal gerne checke idag...
Hilsen Ole
Supert!Kan forresten ikke se at den har vært i luften siden 16 mai i følge FR24.
Supert!Kan forresten ikke se at den har vært i luften siden 16 mai i følge FR24.
LNRKP er sat op til SK901/902 så langt frem som til 17 sept ...men det kan jo ændres
Hilsen ole
LNRKP er sat op til SK901/902 så langt frem som til 17 sept ...men det kan jo ændres
Hilsen ole
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.