SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

1000000 billige billeter igjen, men tilgjengelighet ser ut til å være enda dårligere enn før. Annonsert pris for reise ut finnes stort sett for én dag i måneden, en søndag kl. 07:00 eller tilsvarende.

Re: SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

Men ganske mye på innland, inkludert 200 kroner forskjell på Go og Plus. Det er ganske billig pris på fleksibiliteten.

Nada Now or Never denne uken også. Vi får se om det er permanent etter pågående kampanje.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Fikk mail fra SAS her om dagen, med tilbud om 1 million billige billetter.
I denne mailen var det også en link til Avis som hadde kampanje hvor man fikk 10000 poeng på bestillinger gjort før 15/1 på biler i minimum klasse C som var på minst 3 døgns leie.
Andre som har benyttet seg av tilbudet?
Var det virkelig så lett å få 10000 poeng, eller er det en catch her jeg ikke har fått med meg?
Jeg leide en bil her hjemme om noen helger, det kom på litt over 900,-. Syntes det var en kjempedeal.

Jeg brukte dette tilbudet, skal til LAX, en Avis C-klasse kom på noe over kr. 1100 for 3 døgn. T/r flyplassen.

Jeg brukte dette tilbudet, skal til LAX, en Avis C-klasse kom på noe over kr. 1100 for 3 døgn. T/r flyplassen.

Eg reiser til LAX neste uke, skal leie bil i 7 dager. Har i utgangspunktet leid bil gjennom Holiday auto, men vurderer å avbestille den og leie hos Avis. Ca 4300 for en Tahoe Gruppe Z. Trenger eg noen ekstra forsikringer, eller holder det at eg betaler det med Amex kortet mitt ?

Eg reiser til LAX neste uke, skal leie bil i 7 dager. Har i utgangspunktet leid bil gjennom Holiday auto, men vurderer å avbestille den og leie hos Avis. Ca 4300 for en Tahoe Gruppe Z. Trenger eg noen ekstra forsikringer, eller holder det at eg betaler det med Amex kortet mitt ?

Hvis du leier den på Avis sin norske hjemmeside så er alt av forsikringer inkludert. Leier du via Avis sin amerikanske side må du legge til både ansvarsforsikring (ALI) og kasko (LDW)

Hvis du leier den på Avis sin norske hjemmeside så er alt av forsikringer inkludert. Leier du via Avis sin amerikanske side må du legge til både ansvarsforsikring (ALI) og kasko (LDW)

Linken er vel gjennom Avis Norge, så da er vel det greit :)

Noen som har erfaring med hvor lenge det vanligvis pleier å ta før man får poeng inn på konto etter å ha leid en bil hos Avis?

Ser en del innenriks reiser som er priset så å si likt i SAS Pluss og Go nå i januar/februar.
Fryktelig irriterende for meg som må bastille via "reiseportal"

Noen som har erfaring med hvor lenge det vanligvis pleier å ta før man får poeng inn på konto etter å ha leid en bil hos Avis?

Jeg leide bil to ganger i fjor sommer og høst gjennom Avis 4000 poengs kampanje, mener poengene kom ganske raskt, rundt en uke etter retur av bilen.

Men som jeg skriver i denne artikkelen er det nesten umulig å finne bonusbilletter til Oslo, blant annet fordi siste fly har gått etter at det lander i Stockholm.

Ligger ute ekstremt billige billetter fra ARN til Austin akkurat nå i mars. Ca 900 kr i SAS Go én vei 12 mars. Usikker på om det er en error fare eller om de bare har ekstremt lavt belegg.

Ligger ute ekstremt billige billetter fra ARN til Austin akkurat nå i mars. Ca 900 kr i SAS Go én vei 12 mars. Usikker på om det er en error fare eller om de bare har ekstremt lavt belegg.
De har satt opp et par direkte flighter til SXSW festivalen, og jeg antar detter er turen bort for å hente folk hjem, så det er neppe en error.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

De har satt opp et par direkte flighter til SXSW festivalen, og jeg antar detter er turen bort for å hente folk hjem, så det er neppe en error.

Ser ut som direkteflightene er 8. og 12. mars,

Last edited:

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Ok skjønner, billig tur til USA er det uansett! :)

Back