SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Var jo veldig bra tilbud for 14 dager siden - fant Paris, utreise torsdag morgen/formiddag og retur søndag kveld i slutten av oktober for ca 800 t/r.

Det var bra pris og gode reisetidspunkt. Det var vel Oslo? Virker som det kan være vanskeligere i de andre byene som er med. På Barcelona lå det meste på 3000 i retur (fra Stavanger)

Det var bra pris og gode reisetidspunkt. Det var vel Oslo? Virker som det kan være vanskeligere i de andre byene som er med. På Barcelona lå det meste på 3000 i retur (fra Stavanger)

Ja, fra Oslo. Men dette var altså tilbudet for 2 uker siden. Jeg hadde billett fra før (1.200), så sjekket bare av nysgjerrighet. Synes den opprinnelige prisen også var veldig grei, så irriterte meg ikke så mye... :)

Now or never, 2800kr tur-retur New York. 23/8-10/12 :) ViP pris ;)

Var det bare NY som var på Now or never på torsdag? Var litt mer plundrete å finne fram til denne gangen. Jeg fikk i alle fall bare tomt bilde da jeg klikket på Now or Never inne på SAS etter kl 18 på torsdag som var.

Var bare NY ja såvidt jeg så. Fikk også ikke opp via linken på sas.no Men tilbudet kom opp i lysbildeshowet som går automatisk på sas.no

Det er den samme suppa hver torsdag... Kommer ikke inn.

Edit: Kom inn nå. Now-or-never siden (https://www.sas.no/nowornever) viser ingen tilbud for øyeblikket.

Edit 2: Kom inn, dette er dagens tilbud:
attachment.php

Attachments

• nowornever.png
    nowornever.png
    28.8 KB · Views: 1,960
Last edited:

2 uker uten kampanjer på hovedsiden, rart de ikke kjører på for høsten/vinteren allerede?

Venter på noen tilbud for Tokyo i oktober/november :)

2 uker uten kampanjer på hovedsiden, rart de ikke kjører på for høsten/vinteren allerede?

Venter på noen tilbud for Tokyo i oktober/november :)
Dem kjører Now-or-never tilbud hver torsdag, men tror at iløpet av de neste ukene
som kommer vel det 1 000 000 billige reiser tilbudet som sjelden er noe bra...

Dem kjører Now-or-never tilbud hver torsdag, men tror at iløpet av de neste ukene

De fleste flyselskaper kjører store kampanjer i August for å selge seter til vinteren.

SAS kommer nok her sammen med både LH/BA/KLM til å ha store kampanjer i løpet av de neste ukene.

Kjenner godt til Now or Never, de brukes flittig. Tenkte mer på at de "som regel" pleier å ha 4-6 destinasjoner på et tilbud som kan bookes mellom tirsdag-mandag på følgende uke.

Now or never:

NOW OR NEVER
Oslo - én vei fra
MANCHESTER349,-
REYKJAVIK599,-
LAS PALMAS899,-
LONDON299,-
STAVANGER499,-
KRISTIANSAND499,-
GDANSK399,-
BERGEN499,-
HAUGESUND499,-
BODØ599,-
EVENES599,-

Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl. 24:00), reis 15/8-25/3 2017

Billig til London igjen, men hvorfor kan det ikke være billge retur billetter i plus
Hver gang jeg har sjekket har det ligget på 1714 kr fra TRD.

Løsningen blir kanskje å reise med Norwegian hjem til ca halve prisen. For noen dager siden sendte SAS ut "siste liten tilbud" der man kun kunne booke via linken i mailen.
Synes ikke det heller var noe tilbud å skryte av. Skal det bli virkelig bra må de begynne å oppgi t/r pris istedet for en vei mener nå jeg.

Helgekupp:
fant også plus billetter TRD-ARN til 899 kr som må ses å være god pris

Attachments

• helgekupp.jpg
    helgekupp.jpg
    34 KB · Views: 509

Har SAS noen gang kjørt tilbud på IC om sommeren? Vet at VIP-salget hadde slike restriksjoner, men kan ikke huske om vanlig salg også har det.

I år var det tilbud på Business og Plus for reiser om sommeren.

Status
Not open for further replies.
Back