SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Dagens Now or Never er ikke mye never, da den varer til 27/6 ;) (samme salgspriser som "Storby salg")
Oslo - én vei fra
DUBLIN449,-
REYKJAVIK599,-
TALLINN499,-
LONDON349,-
BRUSSEL349,-
BERLIN349,-
PARIS499,-
Bergen - én vei fra
MANCHESTER549,-
Stavanger - én vei fra
PARIS399,-

Bestill senest 27/6 2016. Reis 11/7-31/10.

Greit tilbud, men for oss som har booket minst et halvt år frem i tid så er tilbudet for en for kort periode.

Now or Never:

Amsterdam: 349,-
Pars: 299,-
Vilnius: 399,-

Reiseperiode: 18/7 - 25/3 2017

Usj var litt treg der, skulle hatt en Paristur i slutten av august. Bestille nå eller gamble på ny kampanje?

Usj var litt treg der, skulle hatt en Paristur i slutten av august. Bestille nå eller gamble på ny kampanje?
Om dato og destinasjon er bestemt ville jeg ikke satset på å vente på tilbud i juli på en reise i høysesongen som august er.

Ser at den kampanjen Fjordkraft hadde på tjen 10.000 eurobonuspoeng ved å bytte til dem er over nå:( Sjekket nettsiden og man får jo fortsatt poeng, men bare 5000. Noen som vet om det er en kampanje de kjører ofte? Kan det være lurt å vente? Er ute etter å booste saldoen min på Eurobonus og 5000 er jo betydelig forskjell.

Ser at den kampanjen Fjordkraft hadde på tjen 10.000 eurobonuspoeng ved å bytte til dem er over nå:( Sjekket nettsiden og man får jo fortsatt poeng, men bare 5000. Noen som vet om det er en kampanje de kjører ofte? Kan det være lurt å vente? Er ute etter å booste saldoen min på Eurobonus og 5000 er jo betydelig forskjell.

De hadde kampanje i februar/mars i år. Da jeg ringte dem i begynnelsen av juni for å høre om de skulle ha en slik kampanje igjen snart viste de ikke noe om det. De lanserte derimot kampanjen igjen 1-2 uker etter jeg ringte...
Så om du har anledning til å vente ville jeg satset på at det kommer en ny kampanje ila høsten/julen.

Now or never i dag
NOW OR NEVER
Oslo - én vei fra
HAMBURG349,-
PARIS399,-
ATHEN599,-
MANCHESTER349,-
LONDON299,-
GDANSK399,-
ALICANTE449,-
Bergen - én vei fra
MANCHESTER399,-
Stavanger - én vei fra
LONDON349,-
Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl. 24:00), reis 25/7-30/9 2016.Begrenset antall plasser.

I begynnelsen var det spennende med Now or Never. Nå er det bare kjeeeedeliiiig. Som å se Portugal spille kamp....:)

De hadde kampanje i februar/mars i år. Da jeg ringte dem i begynnelsen av juni for å høre om de skulle ha en slik kampanje igjen snart viste de ikke noe om det. De lanserte derimot kampanjen igjen 1-2 uker etter jeg ringte...
Så om du har anledning til å vente ville jeg satset på at det kommer en ny kampanje ila høsten/julen.

Takker for tipset! Jeg får smøre meg med tålmodighet.

I begynnelsen var det spennende med Now or Never. Nå er det bare kjeeeedeliiiig. Som å se Portugal spille kamp....:)

Hjelper lite med 349 en vei om returen koster 2000. :( Mye lokketilbud fra flyselskap for tiden med bra pris utreise. Styrte med litt i går på Norwegian sitt dagssalg men endte opp med noen tusen der og.

Hjelper lite med 349 en vei om returen koster 2000. :( Mye lokketilbud fra flyselskap for tiden med bra pris utreise. Styrte med litt i går på Norwegian sitt dagssalg men endte opp med noen tusen der og.

Jeg snuste litt på Paris, og der var det ikke så verst priser på returreise heller - type 400 ut og 450 tilbake. Det er innenfor. Men i mange andre tilfeller koster retur det åttedobbelte. I slike tilfeller kan selv jeg finne på å motvillig krype til Norwegian for å booke retur.

Rådyre returer er nesten alltid et problem med slike tilbud. Dessuten gjelder de stort sett bare en avgang pr dag, og nesten bare fra Oslo. Men her slår SAS virkelig til. Retur fra GDN kostet bare 310,- 6.9. Med 399,- nedover ble det en fin t/r for 709,-.

Rådyre returer er nesten alltid et problem med slike tilbud. Dessuten gjelder de stort sett bare en avgang pr dag, og nesten bare fra Oslo. Men her slår SAS virkelig til. Retur fra GDN kostet bare 310,- 6.9. Med 399,- nedover ble det en fin t/r for 709,-.

Grr prøvde igjen denne uken med Now or Never. Billig en vei Stavanger-Barcelona men pokker om man kommer seg hjem til en rimelig penge. Sjekket hjemtur med Vueling og Norwegian også men ingenting som matchet. Nesten så man skulle tro en bevisst legger kjepper i hjulene slik at ingenting "går opp". Hvordan kommer man seg billig hjem fra Barcelona? :-D

Last edited:

Var jo veldig bra tilbud for 14 dager siden - fant Paris, utreise torsdag morgen/formiddag og retur søndag kveld i slutten av oktober for ca 800 t/r.

Status
Not open for further replies.
Back