Jaa.. blir vel nesten som en MR å regne.. trenger å laste opp de EB poengene før sommeren for å holde Diamant nivå ..Korthelg i LA?
I e-posten jeg mottok fra SAS Eurobonus i dag står det også om kampanjen i business til USA og Asia. Bestill senest 27/1 og reis 20/3-24/4 og 28/6-17/8. Ifølge http://www.sas.no/tilbud-og-priser/ er det priser fra 13.999 kr, står også at det er opptil 29% lavere priser i SAS Plus til USA og Asia.
I tillegg er det verdt å nevne at Fjordkraft har en kampanje der man får 10.000 Eurobonus-poeng ved oppstart av strømavtalen, 3 måneders bindingstid og må bestilles 19.-21. januar. Tenker jeg slår til på dette og sier opp etter 3 måneder slik jeg gjorde på forrige 10K tilbud i julekalenderen 2013.
I e-posten jeg mottok fra SAS Eurobonus i dag står det også om kampanjen i business til USA og Asia. Bestill senest 27/1 og reis 20/3-24/4 og 28/6-17/8. Ifølge http://www.sas.no/tilbud-og-priser/ er det priser fra 13.999 kr, står også at det er opptil 29% lavere priser i SAS Plus til USA og Asia.
I tillegg er det verdt å nevne at Fjordkraft har en kampanje der man får 10.000 Eurobonus-poeng ved oppstart av strømavtalen, 3 måneders bindingstid og må bestilles 19.-21. januar. Tenker jeg slår til på dette og sier opp etter 3 måneder slik jeg gjorde på forrige 10K tilbud i julekalenderen 2013.
Til dere som bytter til eller har Fjordkraft: kan dere fortelle meg hva den faktiske prisen er?
Dette sliter jeg med å få klarhet i på Fjordkraft sine sider, de virker ikke å ville reklamere med hva Eurobonus avtalen koster av strømpris. Det jeg finner er dagens pris 68,94 øre/kwh + 39 kr mnd fastpris.
Stemmer dette?
Hummm...
Uansett så betalte jeg ca 40% mere de 3 mnd jeg hadde denne sas strøm avtalen.
I forhold til fjordkraft spotpris som jeg har nå.
De gir jo ikke bort penger (der eller).
MRK at du blir TVUNGET på en forsikring med denne avtalen.
Denne blir IKKE sagt opp selv om du bytter avtale etter 3 mnd.
Den må sies opp separat.
Luringer de,som de fleste andre.
Er nå kjempefornøyd men spot pris avtalen jeg har der.
Kan bare bekrefte dette.... Strømutgiftene gikk drastisk ned når jeg gjorde tilsvarende bytte.
Kundebehandleren jeg snakket med bekreftet til og med at prisene var ganske dårlig.
Det kan jeg også bekrefte. Strømutgiftene mine gikk opp voldsomt etter avtalen tro i kraft så jeg sa opp umiddelbart. Men jeg fikk poengene da, og det er det viktigste![]()
Sa du opp før de tre månedene med bindingstid hadde gått?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.