SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Hva er det som feiler SAS egentlig?
Jeg avbestilte en reise jeg hadde allerede bestilt i god tro da VIP-billettene skulle være refunderbare, som flere andre nevner og siterer her, men når jeg logger meg innpå bookingen igjen nå så har de endret det til 300EUR cancellation fee!

Noen burde rappe de it-folka til SAS over kjeften snart!

Har "flere andre" sitert at interkontinentale billetter kan gratis refunderes? Uansett er det du selv som må sjekke betingelser. Håpløst å skylde dette på SAS.

Noen som vet hvor lenge dagens passord varer?

Eller hvor ofte de bytter?

sparte 1500kr eller ca 20% på en pluss billett mellom SVG og NY, helt ok :D

Noen som vet hvor lenge dagens passord varer?

Fra post#108 :

Book by March 23, 2016.

Travel period within Europe: April 11 - December 16, 2016. Travel period to/from the US/Asia: April 11 - December 10, 2016. Travel must be completed December 15, 2016.

No campaign fares are available in SAS Go to Asia between June 26 and September 29 and to the US between June 15 and August 9, 2016.

Fikk for øvrig avbestilt under 24 timers regelen selvfølgelig.

Men er det noen her som vet 100% at billetten er refunderbar innen Europa?
Ser at det står fremdeles at billetten er refunderbar når jeg søker på ny billett, det var når jeg logget meg inn på mine sider -> "se/endre reise" at det sto under "SAS VIP PLUS" at den kunne avbestilles mot gebyr.
Den reisen jeg skal bestille er langt frem i tid og må være endringsbar!

Jeg har avbestilt SAS VIP Plus-reise uten problemer, og uten å måtte betale for det.

På sas.no står det at dagens "now or never" slippes om 00:00:00:00. De er ikke sluppet enda, selv om min klokke nå er 18.13.
Edit: nå kl 18.25 virker den.

Last edited:

Endelig litt fornuftige innenriks priser til fornuftige destinasjoner, hehe ;)
Oslo - én vei fra
BERGEN399,-
KRISTIANSUND399,-
STAVANGER399,-
TRONDHEIM399,-
STOCKHOLM399,-
KØBENHAVN399,-
Bergen - én vei fra
ÅLESUND399,-

Bestill i dag kl. 18-24, reis 4/4-30/9 2016.

SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Joda, det så jeg også, Men de bytter passord på siden rimelig ofte, og jeg tviler på SAS er passordet frem til des ;)

De bytter ikke passord så lenge kampanjen pågår......og denne slutter 23.mars

Er vel ganske normal pris når man er ute såpass tidlig? 2000 hver vei om man stopper i New York.

Mulig det. Men sas.no sier noe annet...

Har forresten booka til USA på Friends & Family. MASSE ledig fortsatt for å si det pent...

Attachments

• SVG-IAH.JPG
    SVG-IAH.JPG
    62.5 KB · Views: 1,211
  • BGO-IAH.JPG
    BGO-IAH.JPG
    60.3 KB · Views: 1,220
  • OSL-IAH.JPG
    OSL-IAH.JPG
    60.9 KB · Views: 1,226

Hva er egentlig passordrabatt? Fungerer det på alle billetter? Hvem, hva, hvordan :-)

Ingen now or never pga. crazy helgekupp?

USA & ASIA
Oslo - tur/retur fra
NEW YORK2999,-
CHICAGO2999,-
WASHINGTON2999,-
SAN FRANCISCO3999,-
LOS ANGELES3499,-
MIAMI2999,-
BOSTON3499,-
HONGKONG3999,-
BEIJING2999,-
SHANGHAI3499,-
TOKYO3999,-

USA og Asia på salg: Bestill senest 28/3, reis 26/4-18/2 2017 (reisen må være avsluttet 22/2 2017). Ingen kampanjepriser til Asia 26/6-29/9 2016 og 16/12-10/1 2017, samt USA 15/6-9/8 2016 og 16/12-10/1 2017. Reis til Miami fra 28/9 2016. Antall plasser er begrenset. På enkelte avganger, dager eller i høysesong kan det være få eller ingen plasser tilgjengelig til laveste pris.

Skal til HKG på torsdag. Ser på expertflyer at det er masse ledig i alle klassar. Har frå ført lagt inn optiontown til Plus (har bestilt GO). No ser eg på sas.no at dei lokkar med optiontownprisar til 999,-... Det er langt unna det eg ser, men så er det ei stund sidan eg la det inn også, forsåvidt.

Driv å blir lokka fram til C av ein eg skal reise med, så har lagt inn poengoppgradering til C også. Så no håpar eg egentleg at optiontown ikkje går inn. Nokon som veit korleis dette er prioritert? Optiontown først, så poeng, eller omvent?

Fasiten er vel at ingen forstår hvordan optiontown fungerer. Hverken med pris, hvem som blir oppgradert eller hvilken prioritering som gjelder for poeng, cash, sas salg av oppgradering etc.

Fasiten er vel at ingen forstår hvordan optiontown fungerer. Hverken med pris, hvem som blir oppgradert eller hvilken prioritering som gjelder for poeng, cash, sas salg av oppgradering etc.
Du har nok rett. Gler meg uansett til tur!

Skal til HKG på torsdag. Ser på expertflyer at det er masse ledig i alle klassar. Har frå ført lagt inn optiontown til Plus (har bestilt GO). No ser eg på sas.no at dei lokkar med optiontownprisar til 999,-... Det er langt unna det eg ser, men så er det ei stund sidan eg la det inn også, forsåvidt.

Driv å blir lokka fram til C av ein eg skal reise med, så har lagt inn poengoppgradering til C også. Så no håpar eg egentleg at optiontown ikkje går inn. Nokon som veit korleis dette er prioritert? Optiontown først, så poeng, eller omvent?

Hvor ser du denne ? Link?

Edit: Fant den: https://www.sas.no/alt-om-reisen/for-reisen/oppgradering/ Var fortsatt 208 euro for min del

Last edited:

La merke til at det står "fra" 999,- på den siden, så det er vel det SAS gjemmer seg bak...

Status
Not open for further replies.
Back