SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Ser priser fra KRS til EWR (via OSL på ut- og hjemreise) i mars nå til 4011,- på enkelte dagkombinasjoner. Det er jo rett og slett noe av det rimeligste jeg har sett på lenge.

Ser priser fra KRS til EWR (via OSL på ut- og hjemreise) i mars nå til 4011,- på enkelte dagkombinasjoner. Det er jo rett og slett noe av det rimeligste jeg har sett på lenge.
Synd New York er for kaldt i mars.

Opptjen doble bonuspoeng på tur/retur reiser du gjør med Widerøe på utvalgte strekninger i Norge i perioden 6. november – 20. desember 2013. (se under hvilke ruter det gjelder på)

http://www.sas.no/Misc/Generic-Pages/EuroBonus/WFNOV/

Widerøe said:
Betingelser

Påmelding fra 30. oktober til og med 5. november 2013
Reiseperiode 6. november – 20. desember 2013
Gjelder kun på følgende direkteruter:
Sandefjord Torp – Bergen, Stavanger, Trondheim
Skien – Bergen
Bergen – Bodø, Tromsø
Gyldig tur/retur i all klasser på utvalgte ruter exl. bonusreiser
Du kan reise på samme rute flere ganger
Poengene vil være godskrevet din konto kort tid etter retur reisen er gjennomført
Ekstra opptjente poeng gir ikke utslag på ditt medlemsnivå
Kun medlemmer som mottar denne e-posten kan registrere seg på denne kampanjen

Heisann!

Mulig andre har funnet samme priser her, men jeg booket med SAS fra TRD til LHR den 2 Desember for kr 469,- i går kveld!

Billigste jeg noensinne har funnet med SAS til London fra Trondheim... Ble fort et julebord i London og noen fotballkamper da! Nissegøy. :)

Kim

3000 ekstrapoeng for å bestille SAS Diners eller Mastercard innen 22, november og bruke dem innen 15. august. Har ikke lagt merke til det tidligere så det er mulkigens et nytt tilbud.

3000 ekstrapoeng for å bestille SAS Diners eller Mastercard innen 22, november og bruke dem innen 15. august. Har ikke lagt merke til det tidligere så det er mulkigens et nytt tilbud.

Jeg har også fått tilbud om SAS MasterCard. Søk innen 22. november, bruk kortet minst en gang før 15. desember og få 6000 ekstrapoeng.

Også fået dette tilbud i Danmark, men her er der "kun" 2000 ekstrapoint at hente...

Noen som vet om man får dette om man har ett av kortene fra før ?

Jeg har hatt SAS/Diners i mange år. Pga mangelende aksept av Diners en del steder, fikk jeg også et MC card uten kostnad som EBG, men da uten kombinasjon med EB. Kan jeg da ha begge og ha opptjening på begge avhengig av hva som aksepteres hos brukere, og vil jeg kunne få 3000 ekstrapoeng ved bestilling ?

Jeg fikk ekstrapoeng når jeg gikk for MC i tillegg til Diners.

Så den her:

Christmas & New Year privilegie for our Silver members
During the period December 21, 2013 and January 12, 2014 we are Welcoming you as a Silver member to enter the SAS lounges* in Copenhagen, Oslo and Stockholm (not domestic), for you and your family (max 4 people) when you travel abroad with SAS and Widerøe. On top, you can also use Fast Track during the same travel period.

* Not SAS Gold lounge
You can use Business check-in, regardless of fare on SAS, Estonian Air and Wideroe.
In SAS Go, 2x23kg luggage without charge on SAS, Wideroe (Economy) and on Estonian Air** (Economy).
In SAS Plus 3x23 luggage without charge on SAS, Wideroe (Flex) and on Estonian Air** (Flexible Economy).
In SAS Business, 3x32kg luggage without charge on SAS, Wideroe (Full Flex) and on Estonian Air** (Business). Read more about bagage.
You can use Fast Track in Zurich.
You have priority on waiting lists on SAS, Estonian Air, Wideroe.
Automated notification of flight changes via sms, read more here.
You can use Aeroflot's Business class check-in counters in Moscow*.
You can bring 10kg extra checked baggage on Aeroflot*.
* Valid on flights with Aeroflot or Scandinavian Airlines, between Moscow - Copenhagen/Stockholm.
** Valid on Estonian Air operated flights with a SAS codeshare flight numer i.e SK8410.

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/About-EuroBonus/HowEuroBonusWorks/Membership-levels/Silver/Airport/

You can use Aeroflot's Business class check-in counters in Moscow*.
You can bring 10kg extra checked baggage on Aeroflot*.
Er ikke de Skyteam? Blir litt forvirret her.

Ikke annonsert tilbud, men masse tur-retur OSL-EWR i mai for 3789,-

Er det noen gode tilbud som kan hjelpe til med å skaffe EB-poeng og bedre EB-kort nå for tiden?

Er det noen gode tilbud som kan hjelpe til med å skaffe EB-poeng og bedre EB-kort nå for tiden?

Vet ikke om bonus for å få kort, men Trippeltrumf hver tor fre lør frem til jul på Meny. Doble poeng med Diners (og sikkert Mastercard) 22-23 nov.

Trodde det var en egen tråd for Eurobonusshopping, men kunne ikke finne den. Noen som vet om en klarer lure seg til ekstrapoeng om en handler på "battery club" eller "dust club" samtidig som "Ink club"? En får jo iallfall gratis frakt, men hadde vært greit med poeng også.

Status
Not open for further replies.
Back