SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Men for de som har *gull er det vel kanskje ikke mye å hente, med mindre man skal ha mer enn fire wraps :lol:

Du har rett i det!
Både GO/PLUS til Milano meget gode tilbud, og PLUS gir enda bedre tilgjengelighet på mulige avganger

Personer som handler for poeng ombord finnes vel ikke på flyprat ;-)
Men dersom det hadde vært alternativet så koster det minst 10000 poeng (hver vei) for noen wraps, salat og drikke dersom du betaler med poeng ombord...

Last edited:

25% rabatt på bonusreiser i GO til Shanghai og Beijing fra Norden. Tilbudet gjelder også motsatt vei. Pris etter rabatt: 60 000 poeng.

Utreise: 15. jan - 31. mars
Må bestilles: 8. okt - 14. okt

Neppe tilfeldig at SAS kommer med akkurat disse "tilbudene" nå, har vel tilfeldigvis opplevd en enorm økning av interesse for disse destinasjonene i SAS plus :D

Attachments

• Plus-tilbud-okt_ver2.371x204.png
    Plus-tilbud-okt_ver2.371x204.png
    5.9 KB · Views: 1,090

Neppe tilfeldig at SAS kommer med akkurat disse "tilbudene" nå, har vel tilfeldigvis opplevd en enorm økning av interesse for disse destinasjonene i SAS plus :D
Da er det bare å sjekke om prisene har gått ned for de som allerede har bestilt. Husk at det er gratis å avbestille og bestille på nytt. :)

Er SAS i gang med et lite uannonsert salg til USA neste vår? Eller har prisene generelt gått ned? Jeg har en stund fulgt med på prisene for OSL-ORD/SFO-OSL for mai 2014, de har ligget stabilt på kr. 6500-6800, men da jeg sjekket i dag fikk jeg opp priser på ca. 4700. SAS Go Saver, men samme det så lenge jeg får full poengopptjening :)

Er SAS i gang med et lite uannonsert salg til USA neste vår? Eller har prisene generelt gått ned? Jeg har en stund fulgt med på prisene for OSL-ORD/SFO-OSL for mai 2014, de har ligget stabilt på kr. 6500-6800, men da jeg sjekket i dag fikk jeg opp priser på ca. 4700. SAS Go Saver, men samme det så lenge jeg får full poengopptjening :)
Før jul er nå prisene nede i 4486,-

Fik i går mail med 26k ekstra point ved plus/business til US eller Asien. Sikkert targeted..

Overvejer du at rejse langt væk til vinter? Book din rejse nu, så får du 26.000 Ekstrapoint oven i din almindelige pointoptjening på en t/r-rejse med SAS på SAS Business eller SAS Plus til USA eller Asien.

Det er point nok til en bonusrejse til f.eks. Nice, Alicante, London eller en af vores mange andre destinationer i Europa!

Rejs tur-retur med SAS på SAS Business eller SAS Plus til USA eller Asien mellem 15. november 2013 og 28. februar 2014. Book en rejse mellem 18. og 31. oktober og tilmeld dig senest 31. oktober 2013.

Fik i går mail med 26k ekstra point ved plus/business til US eller Asien. Sikkert targeted..

Fikk samme, skal kanskje reise med rekker ikke bestille før 31. s

Synes for mange av disse opptjenings-tilbudene ikke lengere er for vanlige økonomibilletter.

Synes for mange av disse opptjenings-tilbudene ikke lengere er for vanlige økonomibilletter.

Til SAS forsvar gir de full opptjening i E nå, i motsetning til eksempelvis Miles $ More som er en vits av en fordelsprogram for dem som flyr E.

OSL-EWR finner jeg til rett under 3.500 kr i februar. Priser rundt 4.000/4.500 kr til de andre destinasjonene i USA. Jeg finner bl.a. TRF-CPH-EWR/IAD-CPH-TRF til 4.400 kr som jeg synes er ganske så bra.

SAS Plus/Business-kampanjen er tilgjengelig for alle:
EuroBonus Intercont campaign in SAS Plus/Business
A EuroBonus member buying one r/t ticket in SAS Plus or SAS Business on SAS intercontinental flight will get 26.000 Extra points on top on their normal points earning - this will give a bonus trip in Europe.
Sign up and book between 18OCT13-31OCT13
Sign up at www.flysas.com/BP26T
Travel 15NOV13-28FEB14
New reservations only
Valid in all service classes SAS Plus and SAS Business, except on award trips
Valid on all SAS operated flights to/from Asia and the US
Round-trip, one-way as long as there aretwo flights within the period
The offer can be earned one (1) time
Extra points do not influence theSAS EuroBonus membership status
Campaign points will be on theaccount no later than 10 days after travel

Last edited:

Takk for link! Signet opp og bestilte en tur i Plus saver, 56 000 poeng må en kunne si er ok for en tur :)

Jeg skal reise Oslo - San Francisco i mars, og vurderer å oppgradere med Eurobonus da jeg har veldig mange poeng. Blir man også oppgradert på Oslo-København, eller vil oppgraderingen kun gjelde København - San Francisco?

Jeg skal reise Oslo - San Francisco i mars, og vurderer å oppgradere med Eurobonus da jeg har veldig mange poeng. Blir man også oppgradert på Oslo-København, eller vil oppgraderingen kun gjelde København - San Francisco?

Oppgraderingen gjelder kun på interkontinentale segment. Du kan søke om bekreftet oppgradering for poeng fra 30 dager til 48 timer før avreise, og kun hvis billetten er på 117-dokument (SAS utstedt billett). Merk at hvis oppgraderingen blir bekreftet på forhånd får du bare lounge tilgang (og fast track hvis du må ut/inn av airside) på avgangsflyplassen til det interkontinentale segmentet, i ditt tilfelle CPH og ikke OSL.

All info finner du her:
http://www.sas.no/EuroBonus/Bruk-poeng/Oppgradering/
http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen...pendPoints/Oppgradering/Terms-and-conditions/

Er pr leg, så det vil bli to oppgraderinger. Men liten vits i å oppgradere OSL-CPH etter min mening siden det nå bare er Plus og kort strekning.

Oppgraderingen gjelder kun på interkontinentale segment. Du kan søke om bekreftet oppgradering for poeng fra 30 dager til 48 timer før avreise, og kun hvis billetten er på 117-dokument (SAS utstedt billett). Merk at hvis oppgraderingen blir bekreftet på forhånd får du bare lounge tilgang (og fast track hvis du må ut/inn av airside) på avgangsflyplassen til det interkontinentale segmentet, i ditt tilfelle CPH og ikke OSL.

All info finner du her:
http://www.sas.no/EuroBonus/Bruk-poeng/Oppgradering/
http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen...pendPoints/Oppgradering/Terms-and-conditions/

Er pr leg, så det vil bli to oppgraderinger. Men liten vits i å oppgradere OSL-CPH etter min mening siden det nå bare er Plus og kort strekning.

Takk for info:)

Status
Not open for further replies.
Back