SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.

Også bare fått 5000 fra Fjordkraft i dag. Svindel fra Statsmakten finner jeg meg ikke i, men får vel vendte til etter ferien for å se om det kommer en ny runde.

Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Også bare fått 5000 fra Fjordkraft i dag. Svindel fra Statsmakten finner jeg meg ikke i, men får vel vendte til etter ferien for å se om det kommer en ny runde.

Fikk til svar fra Fjordkraft at siden dette var et spesialtilbud, så måtte de legge inn alt manuelt og at de siste 5 lakene ville komme noen uker senere.

Fikk bare 5000 poeng i dag jeg også. Forbannede lureri. Her er hva de svarte meg for etpar uker siden:

"Hei!
Du får alle poengene på en gang. Det står feil i kvitteringsmailen. Poengene ble tidligere delt i to slik det står, men det gjelder ikke lenger.

Ha en fin dag!"

Yeah right...

Hvor ofte har det vært kampanje på tur med poeng over til USA? Vet at det ved jubileet var turer til 30.000 poeng og var vel 40.000 poeng i en julekalender. Kan man regne med at noe liknende kan dukke opp nærmere jul? (kanskje ikke helt rett kategori, men får ikke lagd ny tråd - kanskje ikke nok innlegg enda?)

Idag kom det 5000 poeng til ifra Fjordkraft. :)

Hvor mye kostet disse poengene i økte strømkostnader.. ?. Fjordkraft er Nr 25 ut av 34 på lista til konkurransetilsynet . Nei da, bare kunne ikke dy meg..;)

Bruker lite strøm siden det er sommer...og bare 3 mnd bindingstid. Så det er en god deal spør du meg :)

Hvor mye kostet disse poengene i økte strømkostnader.. ?. Fjordkraft er Nr 25 ut av 34 på lista til konkurransetilsynet . Nei da, bare kunne ikke dy meg..;)

Jeg anslår et par hundrelapper for min del. Ville nok ikke gjort det for 5K poeng pga en viss usikkerhet.
Har et forbruk på under 500 kwh i måneden.

Hadde ikke gått på denne dealen i november for å si det sånn, men vanlig strømregning hos oss er 350 kr/mnd eller mindre. Også er vi jo borte hele juli så om atrømprisen er dobbelt så høy blir det maks en tusenlapp. I sep er det tilbake til Gubransdalen En. :-)

SAS har nå 3dagers salg til NICE, PRAHA og LONDON. Book innen 4.aug, reis i sept.

Noen som har fått poeng for dette? 11 dager etter hjemkomst er poengene fremdeles ikke på konto.
Har fått for flygningene, men ekstrapoengene lar tydeligvis vente på seg...

Hei
Jeg skal i sept ut på en reise, hvor bl.a nest siste leg er SK1485 ARN - TRD
Dette er såvidt jeg kan lese meg til en codeshare mellom SAS og Blue1
Noen av dere synes sikkert at spørsmålet mitt er helt innlysende, men spør da jeg ikke vet bedre :)
Spørsmålet: Ettersom reisen flys av Blue1, gir dette samme EB-opptjening som om ruten ble fløyet av en SAS-maskin?

Spørsmålet: Ettersom reisen flys av Blue1, gir dette samme EB-opptjening som om ruten ble fløyet av en SAS-maskin?

Ja, og det er på alle praktiske områder en SAS flyvning, bare med annen maling på flykroppen, siden Blue1 ikke eksisterer kommersielt som eget flyselskap lenger

Status
Not open for further replies.
Back