Ser ikke ut som jeg som er basic medlem når jeg får nok poeng fra dette
tilbudet til å bli silver medlem:
"The Extra points you earn do not influence your SAS EuroBonus membership status"
Ok det er sånn det er, altså ingen "snarvei" til silver..Extra poeng har aldri vært statusgivende.. Kun basispoeng er det
Hva med PMI, som går via CPH? Da kan flere henge seg på. Vet ikke enda om det blir aktuelt for meg, men det koster 3700,- fra BGO og gir 10 000 poeng + 8000 bonus før eventuelle EBS-/EBG-bonuser.Hola!
Jeg har booket t/r Oslo-Faro 25 august Flyet går fra Oslo kl 06:00, og returnerer fra Faro klokken 11:30. Det gir 2h 20min i Faro.
Kostnad ca 3 laken i pluss. Gir meg 10.000 Grunnpoeng(8000+EBG bonus, og 8000 poeng på toppen av det. Totalt 18.000 poeng for 3.000, grei deal synes jeg. Dersom man får EBG-bonus på bonusen, så ser man på 20k poeng for 3.000.
Noen som hiver seg med?
PS. Det er også priser til ca 3000 til Alicante i SAS Plus, om noen foretrekker det. Jeg kan godt avbestille Faro og booke dette isteden om folk er mer interessert i dette.
Thomas
Hola!
Jeg har booket t/r Oslo-Faro 25 august Flyet går fra Oslo kl 06:00, og returnerer fra Faro klokken 11:30. Det gir 2h 20min i Faro.
Kostnad ca 3 laken i pluss. Gir meg 10.000 Grunnpoeng(8000+EBG bonus, og 8000 poeng på toppen av det. Totalt 18.000 poeng for 3.000, grei deal synes jeg. Dersom man får EBG-bonus på bonusen, så ser man på 20k poeng for 3.000.
Noen som hiver seg med?
PS. Det er også priser til ca 3000 til Alicante i SAS Plus, om noen foretrekker det. Jeg kan godt avbestille Faro og booke dette isteden om folk er mer interessert i dette.
Thomas
Hva med PMI, som går via CPH? Da kan flere henge seg på. Vet ikke enda om det blir aktuelt for meg, men det koster 3700,- fra BGO og gir 10 000 poeng + 8000 bonus før eventuelle EBS-/EBG-bonuser.
Edit: Litt dyrere fra OSL, 4 041,-.
Hola!
Noen som hiver seg med?
Thomas
Tror ikke det skal være noe problem, så lenge det er retur fra samme by - open-jaw gir ikke bonus. Man får bonusen på CPH-PMI-CPH-delen av turen, slik jeg tolker reglene.Var det ikke kun for direkteruter, altså f.eks. OSL-PMI-OSL, og ikke OSL-CPH-PMI-CPH-OSL?
Eller kanskje misforstod jeg det som står her: http://www.flysas.com/en/shared/EuroBonus/offers-news/SKPLS/?id=232817
Pleier man å få ekstrapoeng ved slike kampanjer hvis det er bestilt fra tredjepartssider? Finner ikke flightene jeg vil ha på sas.no eller wf.no, men Expedia klarer det. Ser ikke noe i reglene mot det, men så var det SAS IT da...Opp til 8000 ekstrapoeng ved reise i Plus!
Pleier man å få ekstrapoeng ved slike kampanjer hvis det er bestilt fra tredjepartssider? Finner ikke flightene jeg vil ha på sas.no eller wf.no, men Expedia klarer det. Ser ikke noe i reglene mot det, men så var det SAS IT da...
Strålende, takk.Du får poengene uansett hvor du har bestil billetten bare det er riktig booking klasse (pluss)
Et viktig forbehold: "Selv får du 500 Ekstrapoeng i belønning for hver person som blir med og gjør en aktivitet hos SAS eller en av våre samarbeidspartnere innen den 31. oktober 2013. "fikk denne på mail i dag.
Akkurat nå får du 500 Ekstrapoeng i belønning for hver venn som du verver til EuroBonus. Dine tips kan gi deg opptil 6000 Ekstrapoeng som er nok til en innenriks bonusreise (én vei).
Alle – uansett alder – kan bli med i EuroBonus, og det koster ikke noe.
Et viktig forbehold: "Selv får du 500 Ekstrapoeng i belønning for hver person som blir med og gjør en aktivitet hos SAS eller en av våre samarbeidspartnere innen den 31. oktober 2013. "
Daym... ikke så enkelt og få poeng da. teller quiz som en aktivitet ? den quizen man får 1500 poeng.
De sa til meg det var en feil i mailen, alle 10000 skal komme på en gang.
Jeg slo til på dette tilbudet også, men fikk inn kun 5000 poeng. Hva med dere andre?
Utreise OSL-DUS og hjemreise FRA-OSL regnes ikke som tur-retur i følge SAS, og jeg får derfor ikke Eurobonus challenge-poengene. Har jeg en dårlig sak om jeg klager på dette?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.