SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: Salg hos SAS

Jepp. Samme priser som de kjørte for en måned siden etter nesten-konkursen, i hvert fall til PVG og PEK.

Re: Salg hos SAS

Sa jeg ikke skulle la meg lure til å ta ekstra turer for å få gullkort og så klarer jeg ikke dy meg når det er triple poeng og greie priser. :cry:

Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter)

Trodde du ikke turte å booke med SAS? ;)

Hvor går turen, og hvor mye poeng raker du inn ? :)

Er reklame på Facebook for "sommerferie fra 399 kr", men ser ut som de billettene ikke er lagt ut ennå. Men er vel like om hjørnet da.

Trodde du ikke turte å booke med SAS? ;)
Ser ingen problemer med å booke med dem, har faktisk reist mye med dem i det siste og har også mange bookinger med dem fremover. Om alt går etter planen vil jeg dukke opp i gullstua utover våren. :cool:

Hvor går turen, og hvor mye poeng raker du inn ? :)
Har flydd dit før så jeg vil reise rundt i området, så hvor turen faktisk går har jeg enda ikke bestemt meg for. Spesielt interesserte kan jo prøve å regne ut hvilken SAS-destinasjon som kan gi 42780 statuspong i en jafs for billigste økonomibillett. ;)

Er reklame på Facebook for "sommerferie fra 399 kr", men ser ut som de billettene ikke er lagt ut ennå. Men er vel like om hjørnet da.

399 er til Berlin :headbang

Den prisen er vel kun for en vei til Berlin og det tilbudet har allerede ligget ute.

Så pass mye poeng, spennende. Send gjerne routing på pm :) Hadde vært morro å sett.

Begynner å forstå at jeg har bommet stygt da jeg trodde en måtte bestille billetter i julekalenderen den dagen det var var tilbud om tripple poeng. Regner med at det faktisk kun var å registerer seg den dagen også kunne en kjøpebilletter senere? :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang

Begynner å forstå at jeg har bommet stygt da jeg trodde en måtte bestille billetter i julekalenderen den dagen det var var tilbud om tripple poeng. Regner med at det faktisk kun var å registerer seg den dagen også kunne en kjøpebilletter senere?
Jeg sparte ca. 3000 på å avvente situasjonen litt. :colgate: Men det var riktignok ikke tilbudet fra julekalenderen.

Så får vi se om alt går som planlagt med reise, poeng og status.

Last edited:

Spesielt interesserte kan jo prøve å regne ut hvilken SAS-destinasjon som kan gi 42780 statuspong i en jafs for billigste økonomibillett. ;)

Gidder du å dele den her, evt. sende som PM? :P

Antar det er noe i sørøst-Asia?

42780 grunnpoeng og 28520 ekstrapoeng, sant?

EDIT: Jeg må si at triple poeng (3x grunnpoeng/2x ekstrapoeng) for julekalenderens utvalgte destinasjoner, samt denne kampanjen som enkelte ble invitert til for tredoble grunnpoeng på samtlige destinasjoner er noe forvirrende. Man får vel ikke nidoble grunnpoeng hvis man reiser til en av de utvalgte destinasjonene i julekalenderen, og, for de som ble invitert mtp å sikre EBG også bestiller før 31/12 og således får triple poeng derfra óg?

Last edited:

Begynner å forstå at jeg har bommet stygt da jeg trodde en måtte bestille billetter i julekalenderen den dagen det var var tilbud om tripple poeng. Regner med at det faktisk kun var å registerer seg den dagen også kunne en kjøpebilletter senere?

Du har vel ikke bommet på det... Tilbudene i julekalenderen med triple ekstrapoeng måtte vel bestilles samme dag. Tilbudet om triple nivåpoeng var ikke en del av julekalenderen og kan bestilles frem til 31. desember.

Status
Not open for further replies.
Back