Hvem har handling? Har SGS startet opp igjen eller er det Rfly?
Så til spørsmålet:
Er det ikke partisk av en flystasjon å bruke "vannfontener" i en slik situasjon, der det eneste sensasjonelle er at flyselskap B er tilbake på en flyplass de betjente før flyselskap A overtok for ca. 2 år siden.
Ligger det mye "følelser" bak dette ?
Mener å huske at Norwegian fikk fontene velkomst første eller andre ankomst på BDU, ref fra en god kompis i DY.
Da har vel ikke belegget vært all verden, og det har nok ikke gjort saken bedre med en handlingagent som gikk konkurs underveis. Mulig det er for dårlig butikk i dette til å binde opp et fly som kan brukes andre steder?
Dette heter "Cream-Skimming"...
Det er alltid en vurdering om hvor man kan få best igjen for å bruke flymateriellet. BDU er jo også vanskelig ved at Forsvaret som vel er den desidert største kundegruppen der er låst i sin avtale til å bruke Norwegian, slik at det blir få passasjerer igjen til den resterende trafikk i vinterhalvåret.
Da fikk jeg til svar at de ikke ville gi meg til konkurrenten, som da er Norwegian.
SAS (Norge) kommer med en begrunnelse på mandag, siden Knut Morten Johansen, informasjonssjef i SAS i Norge er på ferie. Det er bare han som kan uttale seg, tydeligvis. Det virker som Troms Folkeblad har tatt SAS på senga.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.