SAS Teknisk "Historisk" Musematte ?

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
...det er et par musematter paa vei til meg i fra SAS Teknisk....men jeg har hoert rykter om at LN-KGL har scannet disse ??? Noen Link ??

Replying to Topic 'SAS Teknisk

Er det denne?

http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=9598&page=2

jy

Denne, mener du...???

SAS_Tech_mousepad.jpg

Meg vil ogsaa ha!!!!!

Det var et godt samarbeid mellom STS og PSC det :up:
Så får vi se om det blir et besøk hos STS OSL i løpet av mars :skep

Originally posted by LN-MOW

Denne, mener du...???

SAS_Tech_mousepad.jpg

Meg vil ogsaa ha!!!!!

Du faar en HVIS DU FLYR VIA SEATTLE!!! Naa skjoenner du hvor dumbt det er aa fly via Salt Lake City!!!!!!!:p

skal se om det ikke blir mulig å kjøpe dem etterhvetr

Denne posten har eg ikkje fått med meg før, kor kan man få tak i slike musmatter?

Re: SAS Teknisk

Pratet på Südøst med CK, og vi kommer til å gå videre med det. Designet blir en del forskjellig hvis jeg får det min vei - en historisk kavalkade av kjente og kjære Braathens- og SAS-maskiner :viking

Jeg har en fin KLM musematte :D Blå bakgrunn med hvite svaner, flott den.

Originally posted by LN-KGL

Pratet på Südøst med CK, og vi kommer til å gå videre med det. Designet blir en del forskjellig hvis jeg får det min vei - en historisk kavalkade av kjente og kjære Braathens- og SAS-maskiner :viking

Flott musematte!

Men jeg skjønner ikke helt hva Braathensfly skal ha å gjøre på en 60 års jubileumsmatte for SAS. Braathens er et dødt og begravet selskap. Og det selskapet ble aldri 60 år gammelt.

Lag heller en egen Braathensmatte for de som har lyst på det. Så kan de som ønsker Linjeflygmusematte ordne seg det selv.

Back