• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Sverige med kampanje

ILS2

ScanFlyer Gold
SAS Sverige fortsetter å vise hvordan kampanjer blir attraktive. Denne gang med å tilby en "2 for 1"-kampanje fra Stockholm til alle europeiske destinasjoner (så vidt jeg kunne se). Prisene er absolutt brukbare, men rosinen i pølsen er at kampanjebillettene - som vanlig - bookes i V-klasse (100% opptjening). Salgsperiode frem til 11. august.

http://www.sas.se/sv/erbjudanden/erbjudanden-/2-for-1/?WT.ac=start_2for1

Tenk om SAS Norge kunne begynt å gjøre det samme...
 
Last edited:
Jeg trodde Core SAS betydde et selskap og slutt på de regionale forskjellene? Jeg tok tydeligvis feil.
 
Jeg trodde Core SAS betydde et selskap og slutt på de regionale forskjellene? Jeg tok tydeligvis feil.

Jo, men det skjer bare ikke over natten. Et felles AOC må vi se langt fremover i tid. Sannsynligvis sen høst, tidlig vinter.
 
Men markedene blir jo ikke like selv om vi får et Core SAS...
 
Kult - i sommer tjente jeg godt med poeng på v-klassebilletter fra Stockholm kombinert med kampanjen med doble grunnpoeng - og 25 prosent poengtillegg for gullmedlemmer. Tur/retur Paris ga 9000 poeng for en billett til 800 kr.
 
Jeg trodde Core SAS betydde et selskap og slutt på de regionale forskjellene? Jeg tok tydeligvis feil.

Jeg regner med at SAS, core eller ikke, forsøker å tilpasse seg de markedene de jobber i. Derfor kommer du neppe til å se at en kampanje som kjøres i Stockholm nødvendigvis vil være like fra Kirkenes, Aalborg eller Bergen.
 
Back
Top