Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jøss, det var overraskende! Så ikke den komme. Det blir vel med en smågris det da.
Har ikke Aeroflott en daglig avgang på denne ruten allerede?
BF:cool2
SU skal fly daglig med A320 fra neste sommerprogram.
Nei, de har gradvis økt frekvensene.Fløy ikke SU to daglige før da? Har de redusert avgangene?
Nei, de har gradvis økt frekvensene.
Da blir det for SAS og Aeroflot å dele på ca 50-60 pax daglig. En behagelig rute for kabinpersonalet ihvertfall![]()
Där kom den! Fin satsning av "bolaget"!
Codeshare med SU blir det helt säkert då Ryssland kräver detta.
Norwegian hadde ikke Codeshare med SU når de fløy til Moskva DME i vel 1 år.
De hadde vel Codeshare med Russia Airlines?
De har byttet avgangstider for å få bedre forbindelser videre. Det er en del passasjerer som bruker SU til India og Bangkok.De har jo avgang fra OSL 1455 naa, mener bestemt de hadde nattstopp foer, men kanskje de bare byttet avgangstider, og det aldri var to dagelige?
Aeroflot og SAS er i to forskjellige allianser, saa egentlig er de konkurrenter. At det virkelig er saa ille at Russland kan tvinge SAS til aa inngaa codeshare viste jeg ikke, men det er egentlig ganske utrolig.
Jeg haaper virkelig SAS vet hva de gjoer.
Aeroflot og SAS er i to forskjellige allianser, saa egentlig er de konkurrenter.
Nei, de starter kun opp ruten for show
Hva er poenget ditt? Selv om f.eks. Lufthansa og SAS er i samme allianse, er de også konkurrenter. Alle flyselskaper er konkurrenter, akkurat som at flere blomsterforretninger i samme by kan være medlem av Teleflora, et markedssamarbeide, er de selvsagt fortsatt konkurrenter. Lufthansa presset f.eks. ut SAS fra Seattle.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.