Enig med TOS
Det er en uskreven regel i business at man aldri skal snakke dritt om konkurrentene sine,
da dette blir oppfattet som uproffesjonelt av kundene og dermed vil slå det mer tilbake på en selv
enn dem man ønsker å ramme.
Dersom man må slenge dritt om konkurrenten for å fremheve eget produkt betyr det bare at ditt eget produkt ikke
er bra nok til å stå på egne ben.
Det er f.eks en del her som har falt for fristelsen å utnytte problemene til DY i det siste ved å slenge dritt om dem og framheve eget produkt.
Spesielt SAS ønsker jo å stå fram som ett seriøst selskap for forretningsreisende, og er det noe forrettningsfolk er klar over
er det slike ting. Selv frittalende MOL er vel forsiktig med å snakke nedsettende om konkurrentene...
W
Enig med TOS
Det er en uskreven regel i business at man aldri skal snakke dritt om konkurrentene sine,
da dette blir oppfattet som uproffesjonelt av kundene og dermed vil slå det mer tilbake på en selv
enn dem man ønsker å ramme.
Dersom man må slenge dritt om konkurrenten for å fremheve eget produkt betyr det bare at ditt eget produkt ikke
er bra nok til å stå på egne ben.
Det er f.eks en del her som har falt for fristelsen å utnytte problemene til DY i det siste ved å slenge dritt om dem og framheve eget produkt.
Spesielt SAS ønsker jo å stå fram som ett seriøst selskap for forretningsreisende, og er det noe forrettningsfolk er klar over
er det slike ting. Selv frittalende MOL er vel forsiktig med å snakke nedsettende om konkurrentene...
W
ET bilde sier av og til mer enn 1000 ord.
Så sånn rent utfra bilde, så kan en stille spørsmål ved hvem som har den mest seriøse bedriftslederen, iallefall
ET bilde sier av og til mer enn 1000 ord. Hva blir det neste? Helge Lund på neste års hagefest i forbindelse med ONS med jakke med .. SHELL - SHITS.
Så sånn rent utfra bilde, så kan en stille spørsmål ved hvem som har den mest seriøse bedriftslederen, iallefall
Enig med TOS
Spesielt SAS ønsker jo å stå fram som ett seriøst selskap for forretningsreisende, og er det noe forrettningsfolk er klar over
er det slike ting. Selv frittalende MOL er vel forsiktig med å snakke nedsettende om konkurrentene...
W
Kjos har också sagt i en intervju med svensk media där han fick kritiska frågor angående 787s driftsäkerhet.
Nya flyg går inte sönder, gamla flyg går sönder.
Hvis ikke nye fly går sønder, har jeg hatt mange imaginære tekniske delayer i årenes løp, gitt ....![]()
Når direktøren i Norwegian sier at SAS har gamle fly som bruker mye fuel og er lite miljøvennlige...... Dette er sannheter, men er det også å slenge dritt?
Alt kan vek gå sønder, men det er vel rimelig å tro at nye ting gjør dette i mindre grad enn gamle ting...
Ikke helt enig i det, TOS, ref. "badekarkurven". 787en er ny og man må regne med høyere feilrate i begynnelsen enn etter hvert. Hadde det vært en 737 som slet hadde jeg bedre skjønt argumentet siden de fabrikknye flyene der ikke er "nye"
Her skiller man mellom "ondsinnet drittslenging", "sagt med glimt i øyet" og "spissformulering" alt etter hvilket selskap man heier på. For meg (og jeg tror endel andre også) som i økende grad bare følger med disse diskusjonene fra utsiden, så begynner dere å se ganske fjollete ut![]()
Kjos har också sagt i en intervju med svensk media där han fick kritiska frågor angående 787s driftsäkerhet.
Nya flyg går inte sönder, gamla flyg går sönder.
Her skiller man mellom "ondsinnet drittslenging", "sagt med glimt i øyet" og "spissformulering" alt etter hvilket selskap man heier på. For meg (og jeg tror endel andre også) som i økende grad bare følger med disse diskusjonene fra utsiden, så begynner dere å se ganske fjollete ut![]()
Heier ikke på noen spesielle, synes f.eks dette bildet var artig.
http://www.dn.no/privatokonomi/article2237079.ece
Og nei jeg heier ikke på FR heller, har reist med dem 1 gang for 8 år siden.
Men hvis det gjør dagen din bedre å forsøke å plassere folk med andre meninger i bås,
så for all del, be my guest... men du gjør ikke en særlig god jobb med å treffe bås.
W
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.