- SAS sprer falske påstander om Norwegian

Status
Not open for further replies.
Re: - SAS sprer falske påstander om Norwegian

Det er ikke jeg eller andre som setter dere i bås. Det klarer dere to utmerket selv. Like godt som de verste SAS-hylerne her inne. Ta en titt på trådene rundt aktuelle temaer de siste par årene og hevd noe annet. Så hvis du ønsker å fremstå som en ensidig og halvblind kritiker fortsatt, så for all del: be my guest..

Jeg skjønner at SAS/WF-brillene gir et visst skjevsyn på verden...:rolleyes: Du kan kanskje snakke med noen av de som er aktive her inne som er uten tilhørighet i noen leire slik du ser det og få deres vurdering av ensidighet & halvblindhet.

Det er ikke jeg eller andre som setter dere i bås. Det klarer dere to utmerket selv. Like godt som de verste SAS-hylerne her inne. Ta en titt på trådene rundt aktuelle temaer de siste par årene og hevd noe annet. Så hvis du ønsker å fremstå som en ensidig og halvblind kritiker fortsatt, så for all del: be my guest..

Som nøytral synes jeg at de to du sikter til normaliserer et bilde som stort sett fylles opp av SAS-ansatte, personer med SAS-ansatte i familie, SAS-gullkunder og SAS-klakkører. Det er noen få med samme tilknytning på "andre siden", men som nøytral selv (jeg flyr oftere med SAS enn DY), synes jeg selvinnsikten hos enkelte skribenter å være totalt fraværende. Det gir ikke et spesielt godt inntrykk for selskapet dere er knyttet til. At det også opereres i andre forum er vel ikke så overraskende, og det er vel det denne tråden handler om.

<mod>
Da begynner vi å ha dekket det meste av fornuftige synspunkt i denne tematikken, og gått over på person og ikke sak. Alle tar 10 runder rundt huset, trekker pusten og teller til 10 og velger en annen tråd neste gang.

-A
</mod>

Status
Not open for further replies.
Back