Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
he he.
Som vanlig, gode kommentarer fra publikum:
"Er så herlig med SAS sine nye fly. Digger de nye Airbusene dems, er så drit lei gamle ristende Boeing fly. Og de få gangene jeg har tatt norwegian har det vært noen gamle drittfly som skrangler og rister og generelt lav standard. Ved å lease gamle fly så burde vell enn ikke forvente annet!"
![]()
he he.
Som vanlig, gode kommentarer fra publikum:
"Er så herlig med SAS sine nye fly. Digger de nye Airbusene dems, er så drit lei gamle ristende Boeing fly. Og de få gangene jeg har tatt norwegian har det vært noen gamle drittfly som skrangler og rister og generelt lav standard. Ved å lease gamle fly så burde vell enn ikke forvente annet!"
![]()
Det virker som om det er mange rundtom som mener at Airbus er mer komfortable enn Boeing. Det snakkes om støynivå, rising og at Boeings stort sett er gamle fly. Men å diskutere gidder man ikke...
Vel, argumentene har da blitt fremlagt fra både Airbus- og Boeing-leirene, men pussig nok har vi ikke blitt enige. Så ettersom vi bare er enige om å være enige - hver gang - kan vi jo bare komme med synspunktene uten å backe de opp sånn for enkelhets skyld. ^_^
(btw - her tilhører jeg Airbus-leiren)
Og du er heeeelt objektiv selvsagt
Forskjellen her er vel av vi alle vet Lynvingen er kulere enn Supermann og Boeing er bedre enn Airbus...
Dag
Når det gjelder støyen fra A32X har den iallefall en helt annen lyd enn den støyen som kommer fra Boeing 737. Og ombord synes jeg støyen som A32X avgir er mindre plagsom.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.