Re: SAS søker konkursbeskyttelse i USA (chapter 11)
A330 maskinene virker nå være "tilbake" igjen, inntil videre. Derimot har SAS fått godkjent lease rejection av 1 A350-900 (SE-RSC), 1 737-700 (SE-RET) og de 4 CFM motorene til A340-300
https://cases.ra.kroll.com/SAS/Home-DownloadPDF?id1=MjI4MDE5OA==&id2=-1
Samtidig har de fått go til en sale-leaseback finansiering av 6 A320neo
https://cases.ra.kroll.com/SAS/Home-DownloadPDF?id1=MjI4MDIwMA==&id2=-1
Oppdatert lease rejection:
https://cases.ra.kroll.com/SAS/ExternalCall-DownloadPDF?id1=MjI3OTI0OQ==&id2=0&cid=0
Hvis jeg forstår "Exhibit C" så kjører man ikke lease rejection nå på en av A350 og de tre A320neoen. Betyr det at man kanskje har blitt enig om bedre vilkår? At SAS vil beholde A320neo og at vilkårene sannsynligvis ikke trengte mye justeringer virker rimelig.
A330 står forsatt på listen, og det gjøre også en A350...
A330 maskinene virker nå være "tilbake" igjen, inntil videre. Derimot har SAS fått godkjent lease rejection av 1 A350-900 (SE-RSC), 1 737-700 (SE-RET) og de 4 CFM motorene til A340-300
https://cases.ra.kroll.com/SAS/Home-DownloadPDF?id1=MjI4MDE5OA==&id2=-1
Samtidig har de fått go til en sale-leaseback finansiering av 6 A320neo
https://cases.ra.kroll.com/SAS/Home-DownloadPDF?id1=MjI4MDIwMA==&id2=-1