Charter er en fin måte å markedsføre selskapet på, hvorfor stenge av internett da? Konkurrenten gjør ikke det samme!
Fløy charter T/R Oslo til Jordan i fjor med SAS og betalte ca 75 kr for tilgang hele veien. Virket fint, rimelig bra hastighet.
Det har vel normalt aldri vært gratis hos SAS?
Men da må du utelukke eventuelt charter i reiseplanene dine... Var Internett på grisen som fløy oss til TFS, men det var "blokkert" Ref crewet. Og forsøk på å logge på var uten hell. Og ja, jeg ha ikke til vane å reise charter, bortsett fra en gang i voksen alder.![]()
Håper LN-SEK ikke ligger i startgropa enda![]()
Selv om det er installert så betyr ikke det at man faktisk kan bruke dette. På de siste 3 flygningene med Wi-Fi har det fungert 0 av 3 ganger.
Hei. Fortsatt er den kun 10 stykker av 737-800 som har Wi-Fi.
Dette er:
LN-RCX
LN-RCY
LN-RCZ
LN-RRS
LN-RRT
LN-RRK
LN-RRL
LN-RRW
LN-RPO
LN-RPM
Takk for informasjonen - og har noen oversikt over de SAS 738NG som er OY ( Dansk reg) registrert også - da jeg flyr til PMI med avganger fra CPH og PMI.
Takk for informasjonen - og har noen oversikt over de SAS 738NG som er OY ( Dansk reg) registrert også - da jeg flyr til PMI med avganger fra CPH og PMI.
Det finnes ingen dansk-registerte 737-800 lenger. SAS i Danmark opererer med A319, A320, A321 og CRJ900 på europeiske ruter - så da er det en Airbus du skal fly med mellom CPH og PMI. Gjorde det selv i forrige uke. God tur!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.