Hehe, de trekker boten, men mener fortsatt at SAS brøt reglene....
Riktig, KT hadde razzia for noen år siden med pressen på slep, og satte i gang flere saker.
Jeg finner det lite sannsynlig at KT har sendt ut melding til media om at du skulle på razzia....
Sikkert bare flaks at TV2 sto utenfor døra akkurat samtidig, hehe...
Jeg har såpass tro på KT at jeg regner med at de ikke sendte ut pressemeling i forkant av razziaen, men det kan jo tenkes at det finnes ansatte i KT som lekker informasjon til media. Slike "informanter" finner man over alt er det er ikke godt å beskytte seg mot det!Hvis KT faktisk har sendt ut melding til f.eks. TV2 så er det mildt sagt tvilsom praksis. Jeg håper ikke at KT opererer slik, men jeg jobber ikke der så jeg kan selvsagt ikke garanterer at så ikke skjer.
Det virket ikke som KT hadde noe i mot oppmerksomheten razziaen av SAS sine kontorer fikk...snarere tvert i mot. De var heller ikke nådige i kommentarene rett etter razziaen...
...og de som ikke liker SAS feiret både bursdag, 17. mai og julaften på samme tid! Medias dekning av saken den gang og i dag kan vel heller ikke sammenlignes - enten du liker SAS eller ikke?
Og det ser ut som SAS er i ferd med å tjene inn pengene de sløste vekk når de konkurrerte med Coast Air på HAU - bare se vedlagt lille figur.
Kan jeg da spørre et kritisk spørsmål om hvordan du har kommet opp med disse tallene? Er dette snittpris av billigste billetter som du fant? Noe som vel ikke akkurat gir et helt riktig bildet av den faktiske inntjeningen, bortsett fra at det viser at det ofte lønner seg å fly alene på en strekning![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.