Originally posted by Tommy777
Takker for pirket... Håper alle skjønte hvilken flytype jeg siktet til![]()
Jøss, TOS! Vi er enige!:wink
Originally posted by Trety
Jeg ser for meg at SAS ender opp med CRJ'er for Q400'ene og A319 for MD'ene, Embraer E-175 for Q400 og 195 for de minste MD'ene, og A319/320 for de litt større MD'ene. Vil nesten tro at en ordre til Airbus er det sikreste budet.
Originally posted by TOS
Jeg ser for meg at SAS ender opp med CRJ'er for Q400'ene og A319 for MD'ene, Embraer E-175 for Q400 og 195 for de minste MD'ene, og A319/320 for de litt større MD'ene. Vil nesten tro at en ordre til Airbus er det sikreste budet.
Så her helgarderes det litt....![]()
Originally posted by TOS
Så her helgarderes det litt....![]()
Bigtime! I kjent SAS stil er jo dette et scenario jeg kan se for meg. Kast inn noen 737 så er det komplett ^_^
Bigtime! I kjent SAS stil er jo dette et scenario jeg kan se for meg. Kast inn noen 737 så er det komplett ^_^
Originally posted by sk931
I denne tråd har der været en del fokus på hvormeget håndbagage du må må medtage.
---
For håndbagage er der jo nogle bestemte enheder du ikke må overskride, som vægt og
mål....
JEg er sikker på at CRJ også kan overholde disse...Det er jo ikke meningen , at hele kontoret skal med i kabinen....Alle kan jo ikke bare sige"jamen jeg må ha`med med
al bagagen i kabinen, ellers misser jeg næste flight"....
Originally posted by TOS
Det er mulig jeg husker feil, men så vidt jeg vet så får man ikke plass til en trillekoffert med "kabinstørrelse" i hattehyllen på en CRJ. Jeg kan iallefall huske å ha måttet levere en normal størrelse handbaggasje fra meg utenfor flyet når jeg har fløyet med LHs CRJ'er (men jeg husker ikke om dette var -100/-200 eller -700).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.