Eriksan
ScanFlyer Gold
Reiste du alene, eller hadde du med noen uten status? Fikk de i tilfelle være med gjennom?
Reiste alene, vet ikke om *A Gold Track gir tilgang til +1.
Reiste du alene, eller hadde du med noen uten status? Fikk de i tilfelle være med gjennom?
Det står fremdeles på * As internettsider
at de har longe i Manchester. Men har de det? Nei!
Hvorfor har de ikke rettet dette etter så lang tid?
Brussels Airlines har en lounge på T2, og der er det bare så vidt jeg kom inn med EBG.
På T1 er det ingen lounge for meg i det hele tatt, fikk jeg beskjed om tidligere i dag. T3 har heller ingen *A lounge etter det jeg har fått beskjed om der.
Nei, de (Brussels) har ikke egen lounge der. Jeg reiste med dem, men hadde allikevel problemer med å komme inn der med mitt gullkort.
Da ville jeg heller reist til London, for eksempel, for der har de lounge. Ikke nok med det, det er skikkelig fint i London også.
Når jeg skal til Manchester er det vel litt dumt å reise til London...?![]()
Makan til kranglefant![]()
Er man først innstilt på lounge så kan folk gjøre det utroligste. Men jeg er litt i tvil om du vil slippe inn i loungen på Heatrow om flighten er fra Manchester.Når jeg skal til Manchester er det vel litt dumt å reise til London...?![]()
Hvor fant du denne infoen?
Forstår jeg det rett har SAS på CDG tilgang til Extime loungen på T2B
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.