SK SAS sier opp tredjeparts lounger

På FCO er det nå tilgang til Plaza Premium Lounge for SAS reisende med tilgang. Så drypper stadig inn noe nye tredjepartslounger.

På FCO er det nå tilgang til Plaza Premium Lounge for SAS reisende med tilgang. Så drypper stadig inn noe nye tredjepartslounger.

Blir spennende å se om det kan bli en. Ny felles lunge for SkyTeam medlemmer…kanskje kan de overta Star Alliance loungen når ITA/Alitalia joiner Star Alliance neste år…tror neppe man behøver både ITA/Alitalia sin og Star Alliance sin….

Jeg booket en bonustur i Plus til MXP i mai.
I går da jeg booket kom det kun opp loungetilgang i OSL ifm transfer.
I dag i SAS appen ligger det Lounge available på Malpensa - Monteverdi Lounge Terminal 1.

Jeg booket en bonustur i Plus til MXP i mai.
I går da jeg booket kom det kun opp loungetilgang i OSL ifm transfer.
I dag i SAS appen ligger det Lounge available på Malpensa - Monteverdi Lounge Terminal 1.

De har brukt Monteverdi en liten stund nå, testet den forrige uke og helt greit venterom - de har Peroni, espresso og en ismaskin så jeg var happy. Fikk også gate rett ved siden av som alltid er greit. Etter overgang til Skyteam brukte de faktisk Lufthansa sin lounge en stund.

Takk for linken - jeg sjekket ikke godt nok - ute av reiseform som pensjonist :-)

Jeg så bare på Skyteam - og der var ikke SAS listet opp for MXP.

Tidligere reiste jeg mye til Milano, og har tilbrakt mange timer som SAS passasjer i Lufthansa loungen. I en periode da Lufthansa bygget om loungen, fikk jeg som EBP tilgang til Monteverdi

Back