LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Feb 2008 #23 ph-ndr .. er det mulig aa faa et blaatt ikon ved siden av navnene til oekonomene - som en advarsel til resten av oss...??
ph-ndr .. er det mulig aa faa et blaatt ikon ved siden av navnene til oekonomene - som en advarsel til resten av oss...??
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 15 Feb 2008 #24 LN-MOW said: ph-ndr .. er det mulig aa faa et blaatt ikon ved siden av navnene til oekonomene - som en advarsel til resten av oss...?? Click to expand... Godt forslag !
LN-MOW said: ph-ndr .. er det mulig aa faa et blaatt ikon ved siden av navnene til oekonomene - som en advarsel til resten av oss...?? Click to expand... Godt forslag !
I Isbamse ScanFlyer Gold 15 Feb 2008 #25 Kan vi realister da få et eget ikon med "Real Scientist" ved siden av nicket? Når jeg snart disputerer skal jeg dessuten skifte nick til Dr. Isbamse, tror jeg...
Kan vi realister da få et eget ikon med "Real Scientist" ved siden av nicket? Når jeg snart disputerer skal jeg dessuten skifte nick til Dr. Isbamse, tror jeg...
TOS ScanFlyer Mile High Club 15 Feb 2008 #28 LN-MOW said: Deal with it ............ Click to expand... Melding mottatt.....
PeopleExpress ScanFlyer Blue 15 Feb 2008 #29 Det hadde vært tøft med et økonom ikon, hehe. Nå er det forresten helg, og jeg setter kursen mot OSL og videre til TRD. God helg folkens....!
Det hadde vært tøft med et økonom ikon, hehe. Nå er det forresten helg, og jeg setter kursen mot OSL og videre til TRD. God helg folkens....!