• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS selger seg ut av AirBaltic

Hva skjer med de Q400 som skal til airBaltic og som vel var en del av pakka mellom SAS og Bombardier? Skal de fortsatt til airBaltic?
 
...og da kan vel airBaltic ta tilbake designet med damene på halen?
 
Hva skjer med de Q400 som skal til airBaltic og som vel var en del av pakka mellom SAS og Bombardier? Skal de fortsatt til airBaltic?

Greit nok med morsomme svar, men spørsmålet er alvorlig nok, og hvis det er noen av dere her på forumet som har aksjer i SAS så burde dere jo KREVE et klart svar!

Har AirBaltic fått Q400-kompenserte nye fly med ca 30% rabatt, eller er det en del av dealen at denne rabatten går tilbake til SAS Group?

Air Baltic har jo ikke tapt et øre på Q400 problemene, så det er rimelig sykt hvis de får kompensasjonen selv om de nå er ute av gruppen! Innenfor aksjelovgivningen, eller litt på kanten...???
 
Back
Top