Det stemmer. Tanken har alltid vært der, siden den er en del av strukturen. Pumper, rør osv som gjør det mulig å bruke tanken til drivstoff kom med 242t.
Hvor i flyet er denne tanken?
Det stemmer. Tanken har alltid vært der, siden den er en del av strukturen. Pumper, rør osv som gjør det mulig å bruke tanken til drivstoff kom med 242t.
Hvor i flyet er denne tanken?
I området mellom vingene
Er den helt øverst i lasterommet?
Sperrer den for så det ikke er mulig å sette last i det området?
Ikke øverst, men midt i skroget. Mitdt mellom vingene er det ikke lasterom, derfor er lasteområdet på fly delt i to (eller flere)
En lille ændring i schedule:
Alle 5 ugentlige flyvninger fra HKG-CPH er ændret til ens afgangstidspunkt kl. 01.00 med ankomst 06.00.
Udrejsen forbliver uændret.
”Vi annoncerede vores flytning til København inden Cathay trak sig ud af ruten, så vores beslutning var uafhængig af Cathays valg om at lukke ruten. Cathay vil dog være en vigtig partner for os i Hong Kong, da vi vil bruge store dele af deres netværk som hub ud fra Hong Kong, fortæller Lars Sandahl Sørensen. ”Vores passagerer kan flyve fra hele Nordeuropa ind til København, videre med SAS til Hong Kong, og videre derfra til hele Sydøstasien og Australien med Cathay.”
Rejsende kan i dag bestille gennemgående flybilletter med begge selskaber, og Lars Sandahl Sørensen udelukker ikke et yderligere samarbejde.
Ser ut som en A330E er flyttet til CPH nå...Kan det komme flere rokkeringer da? Per nå har de jo 4 330E på ARN, og med HKG gone er det vel ikke bruk for mer enn 3? LAX går jo 6x i uken for å få innpass til MIA.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.