SAS renoverer CPH/OSL/ARN-loungene

Fra ikveld 19:00, rolig i gullstua på OSL.

Attachments

• uploadfromtaptalk1361556853188.jpg
    uploadfromtaptalk1361556853188.jpg
    39.5 KB · Views: 2,142
  • uploadfromtaptalk1361556874021.jpg
    uploadfromtaptalk1361556874021.jpg
    34.9 KB · Views: 2,136
I dag var biz-loungen åpen, og gullstua stengt. Forandringene var ikke så veldig store, men det så helt fint ut.
Beklager mobilkamerakvaliteten.
IMAG0470.jpg

IMAG0468.jpg

IMAG0469.jpg

I København har de fått ny inngang, med tema i tre.
IMAG0475.jpg

Loungen i Brüssel har nå blitt pusset opp med det nye interiøret (ferdig på fredag), mens den tredje loungen på Arlanda (innenriks) skal være ferdig til 25. mai og Paris-loungen skal være ferdig til 23. mai.

Var innom CPH i helga, og som på OSL har gullstuen blitt en blanding av litt nytt og gammelt. Fra utsiden ser business-loungen freshere ut. Bortsett fra det merket jeg også at fast-track i CPH laget en del støy opp i loungen, skramling med plasttrau, piping o.l.

Var innom CPH i helga, og som på OSL har gullstuen blitt en blanding av litt nytt og gammelt. Fra utsiden ser business-loungen freshere ut. Bortsett fra det merket jeg også at fast-track i CPH laget en del støy opp i loungen, skramling med plasttrau, piping o.l.

Er det mye bråk i loungen? første gang jeg skal bruke loungen i CPH er på Lørdag, er den ferdig ? skal en dagstur til Roma. :)

Mvh
KLM 1200

Ja, slik var det før også. Men kanskje blitt mer nå som antall sluser er utvidet.

Er det mye bråk i loungen? første gang jeg skal bruke loungen i CPH er på Lørdag, er den ferdig ? skal en dagstur til Roma.

Begge etasjer er åpne, og ser ferdige ut.

Ja, slik var det før også. Men kanskje blitt mer nå som antall sluser er utvidet.

Ja, evt. bare det at jeg satt nærme nok og irriterte meg over dårlig løsning denne gangen.

Det ble nok bare litt lyd når jeg føyk forbi fast-tracken i helgen. ;)

Hadde ikke tid til å se loungen, men så at etter fast-tracken var det en snarvei forbi taxfree-shoppen som man eller ledes gjennom og rett ut i terminalen.

Fjerner de skille mellom Business loungen og Scandinavian Lounge? Ser på SAS sales at SAS Plus PAX har tilgang til begge to, og da er det vel ikke noe poeng å skille de lengre?

Eller er det feil opplysning som er lastet opp på SAS-sales?

Forøvrig synes jeg Business Loungene på både OSL og ARN ser bedre ut enn gullstuene... Bedre plass er det som regel også, så foretrekker faktisk de om man ikke skal ha seg en drink da;)

Ser nå ut som det på sikt er snakk om ny lounge på CPH, i området hvor det bygges mellom B og C piren. Tolker jeg det rett så blir det snakk om flytting av dagens lounge?

Og på ARN er planen en ny lounge på F-piren, siden det er ganske langt til dagens lounge derfra?

Ser nå ut som det på sikt er snakk om ny lounge på CPH, i området hvor det bygges mellom B og C piren. Tolker jeg det rett så blir det snakk om flytting av dagens lounge?

Og på ARN er planen en ny lounge på F-piren, siden det er ganske langt til dagens lounge derfra?

En ti år gammel tråd, men ting skjer sikkert nå.

Burde ikke SK få seg en non-Schengen lounge på CPH?

Da slås Gold og Business («Plus») loungen sammen til en, når business gjeninnføres fra oktober.

Forskjellen der har vel nærmest bare vært spriten, etter klokken 12:00. Så gir jo mening

97b08e677db9986b7aa55fe27602d7ad.jpg

Da slås Gold og Business («Plus») loungen sammen til en, når business gjeninnføres fra oktober.

Forskjellen der har vel nærmest bare vært spriten, etter klokken 12:00. Så gir jo mening

En annen forskjell har jo vært vesentlig bedre plass i business loungen. Så jeg har hengt mest der. Dette gir imidlertid bra mening i mine øyne.

Back