Var innom CPH i helga, og som på OSL har gullstuen blitt en blanding av litt nytt og gammelt. Fra utsiden ser business-loungen freshere ut. Bortsett fra det merket jeg også at fast-track i CPH laget en del støy opp i loungen, skramling med plasttrau, piping o.l.
Var innom CPH i helga, og som på OSL har gullstuen blitt en blanding av litt nytt og gammelt. Fra utsiden ser business-loungen freshere ut. Bortsett fra det merket jeg også at fast-track i CPH laget en del støy opp i loungen, skramling med plasttrau, piping o.l.
Er det mye bråk i loungen? første gang jeg skal bruke loungen i CPH er på Lørdag, er den ferdig ? skal en dagstur til Roma.
Ja, slik var det før også. Men kanskje blitt mer nå som antall sluser er utvidet.
Det ble nok bare litt lyd når jeg føyk forbi fast-tracken i helgen.Var innom CPH i helga, og som på OSL har gullstuen blitt en blanding av litt nytt og gammelt. Fra utsiden ser business-loungen freshere ut. Bortsett fra det merket jeg også at fast-track i CPH laget en del støy opp i loungen, skramling med plasttrau, piping o.l.
Ser nå ut som det på sikt er snakk om ny lounge på CPH, i området hvor det bygges mellom B og C piren. Tolker jeg det rett så blir det snakk om flytting av dagens lounge?
Og på ARN er planen en ny lounge på F-piren, siden det er ganske langt til dagens lounge derfra?
Og på ARN er planen en ny lounge på F-piren, siden det er ganske langt til dagens lounge derfra?
Planlagt åpnet 14 februar, ligger ved F26 der hvor Amex/Pontus holdt til før
Da slås Gold og Business («Plus») loungen sammen til en, når business gjeninnføres fra oktober.
Forskjellen der har vel nærmest bare vært spriten, etter klokken 12:00. Så gir jo mening
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.