SAS relanserer CloudShop

Med fare for å høres ut som et muffinsmonster - det har skjedd guffne saker med Cloud Shop utvalget til SAS.

Jeg var jo henrykt over de nye Muffinene de hadde, og synes det var helt ok at prisen gikk opp til 25,- når kvaliteten økte.

Så igår skjedde det gufne saker. Jeg var på vei til Ålesund og hadde på forhånd opparbeidet en vill forventning til å skyve innpå en digg muffin. 25 kroner lå klar i labben og jeg hadde sikret meg stol 1c så jeg fikk først.

Skuffelsen var da gigantisk når det de hadde i vogna plutselig var de gamle og til sammenligning NI-KJIPE Aunt Mables muffinene. De smaker jo sukker, vann og blåbæressens.

Dette til tross for at menyen fortsatt har avbildet de gode muffinene, og prisen ikke er satt ned igjen. Fysjom.

Snedig det der, for på tirsdag satt jeg på retur til OSL fra BGO, og fikk en av de gode store muffinsene som var avbildet i cloud shop menyen.

Satt riktignok på 1D, men det tror jeg har mindre med saken og gjøre...

SAS har ikke sluttet med de gode muffinsene - men de er visstnok så populære at de av og til må ta inn de kjipe fra Aunt Mables. De er selvsagt ikke på nivå med de utrolig gode og store muffinsene som er i CloudShop-katalogen. Selv synes jeg den nye frokostpakken er strålende, varme rundstykker til alle!

men må si det er skikkelig nedtur å være på vei fra london til hjemlandet lengtende etter melkerull, og bare få anton berg eller twix. :(inflight service ab...

men må si det er skikkelig nedtur å være på vei fra london til hjemlandet lengtende etter melkerull, og bare få anton berg eller twix. :(inflight service ab...

Må si meg helt enig i dette. Dette har noe med nasjonalfølelsen å gjøre...noe med stemningen å "komme hjem"...blir ikke helt det samme med Anton Berg. Synes allikevel at det er bra at de har laget ett serveringskonsept for hele konsernet.

Back